Blog
2011.03.11. A kocsiba 69.000km. van.Ma felkerültek a nyárigumik plussz befizettem a súlyadó első felét. Súlyadó került:22.050HUF
Megvétel után cserére szorult a termosztát, nem ment 80 fok fölé a víz, most már 88 fok körül áll. Facet márkájú került bele, abból is a drágább kellett, mert a motorkód ezt indokolta.
Pénteken elérkezettnek láttam a napot arra, hogy végre megszabaduljak az enyhén rozsdás acélfelniktől:) (no csak őszig:) Bepakoltam a korábban beszerzett alufelniket és a hozzájuk tartozó gumikat (2 darab), valamint a kerékcsavarokat és útrakerekedtem. A XVI. kerületben találtam gumist, akinél volt megfelelő gumi is:) Az üzlet megköttetett, mindenki örül, a dög meg szépül:D Egy aprócska probléma van a nyári kerekekkel, h baromi zajosak, de simán megszokható. Először kerékcsapágyra gyanakodtam, de mivel mindegyik jó állapotban van, ezért más nem lehet csak a gumik:(

Hála a tegnapi jó időnek, nekiveselkedtem HöRBi-nek egy kis tavaszi karbantartásra.
Volt pár aprócska problémám: bal hátsó ajtó belülről nem nyílt, jobb hátsó ajtón nuku központi zár, az önindító kerregett indítózás után...
Önindító: Először lebontottam a légszűrőházat, hál istennek az Alfa mérnökei nem voltak elmebetegek és a blokk tetején helyezték el az önindítót. A két csavarhoz kellett nem is kevés Berner Power Ice csavarlazító. A jótékony matéria és a nitrogénes adaléknak hála hamar megadta magát az anyákat visszafogó rozsda, kosz, stb. Igaz egy régebbi, 2-es szériás 33-as önindítóját kapta meg a kicsike, dehát célnak megfelel, azóta csendben indul a gépsárkány :)
A jobb hátsó ajtó központi zárán a szokásos hiba volt, az ajtóátvezetőben elszakadt a kábel. Ezt egy forrasztó és némi bandázsszalag alkalmazásával remélem hosszú távon megoldottam. A bal hátsó zárprobléma pedig egy szimpla szétakadás volt, szal kárpit le, zárszerkezet összerak és élvez hogy nyílik :)
Megjöttek ma a rendelt szőnyegek, végre kihajíthattam már az univerzálisokat.
Tettem egy kísérletet a fa mintázatú középkonzol átfestésére. De mivel ezüstben sem lett az igazi, beszereztem egy karbont. Az lesz az igazi!!


Ma gondoltam én is teszek egy próbát és kitisztítom az LMM-et. Hátha érzek valami különbséget. Szerintem jobb lett. Legalább is azóta nem jelentkezett az a megtorpanás gázadáskor jelentkezett néha.




Ma végre a jó időt kihasználva!! Elvittem vizsgáztatni az autót. Bár már novemberben lejárt azóta nem is használtam. Az akkumulátort persze töltögetni kellet ennyi állás után. A vizsga minden előzetes javítás nélkül sikerült!! Mindössze egy olajfolyást és a kipufogó felületi korrózióját említették meg. Valamint mivel vizsga előtt le kell, hogy fényképezzék az alvázszámot, le kellett szerelni a toronymerevítőt mert takarta a számokat. De fotózás után vissza is szerelték.

