Blog
Minden hobbiautóm kapott már pihe puha beltéri takarót, így a Spider sem maradhatott ki a jóból. Ezt is a Das Mobilwerktől rendeltem, piros színben, tükörzsákos kivitelben. Olyan puha, hogy simán én is takaróznék vele. :-)
A teljes motor és autó felújítás óta 1000 km-t mentem vele és már semmi további komolyabb hiba nem jött elő. A bejáratás ezzel befejeződött, jó idő esetén még használni fogom az autót de nemsokára bekerül a garázsba és várja a tavaszi első pályanapot.
Folyamatosan világított a befecskendező jel a km-óra jobb felső sarkában. A hibatárat kiolvasva a P0220-as kód volt benne ami a gázpedál jeladó valószínűtlen jel-re utal. A mérési értékeknél látszott hogy szakadás nincs. A fórumokon utánaolvasva azt találtam hogy a kesztyűtartó alatt van egy fehér csatlakozó, amiben a kontaktok gyakran okoznak ilyen problémát. Ezt (és a környéken az összes többi csatlakozót) szétszedve és kontaktspray-vel megtisztítva a hiba eltűnt. Egy fojtószelep adaptáció után többé nem is jelentkezett.
Kapott egy 0,375 fúvokát amin vízmetanolt fecskendezek be a szívósorba , így jobb a hűtőse is és erősebb is lett a motor, kb 30-40lovat biztos dobott az időeredményhez viszonyítva.
Van olaszban egy hasonló építés csak neki sokkal körszerűbb az üzemanyag rendszere , neki 100-200km/h 8.12mp , neki megvan mérve padon 476lóerő , én már itthon nem tudom a sajátomat megmérni már kellene a padhoz a fék, de valahol itt lehetünk.
km: 211.200
Sikerült ebay-kleinanzeigenről 20 EUR-ért (plusz posta) venni egy pár új, bontatlan állítható stabilizátor összekötőt.Kell majd még egy szett a hátsó futóműhöz is. Ezzel lehet elméletileg ültetés után a stabilizátor rúd pozícióját visszaállítani. Emellett a "corner balancing" (sajnos nem tudom mi magyarul) után a futómű magasságok különbözősége miatti stabilizátor előfeszítettség ezzel feloldható. Ez egy későbbi fejlesztés része lesz, nem mostanában fog az autóba kerülni.
Km: 198.000
0
457