Blog

>> EseményFairlane // Alfa 75 2.0 nord // 2010-06-26

Az autó így egyben vélhetően az utolsó 160 km-es útját teljesítette, míg lábon hazahoztam.

Tök jó érzés volt vezetni, pláne a körforgalmak tetszettek ;)

 
>> SzervizTDI75 // Alfa 33 1.7 IE SPORTWAGON 4X4 // 2010-06-28

Gondoltam, hamár a lakatosnál van a bódé, akkor egy kicsit foglalkozok a fűtésbox témával is. A szöveg majd később, most a képek.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-06-27

Ha már a gazdi beoffolja a munkát, miért ne mehetne wellnessre Lola is. Amíg én a tengerparton süttetem a hasam, ő kap új kuplung szettet - mert becsörög a kinyomócsapágy, átmasszírozzák az első futóművét - mert pattan-kattog valami, és a hűtőrendszerét - mert lehet hogy nem működik az első fokozat, és túlcsordulás jeleit fedeztük fel a kiegyenlítő tartályán, aztán ellenőrzik és feltöltik a klímáját, és kap új gyári ablaktörlő lapátokat, no meg kicserélik a gyári zajkeltőket az ajtóban és a kalaptartóban két pár MacAudiora. HiFi így sem lesz, de legalább még nem fog recsegni ha autópályán elnyomnám a menetzajt.

Erre a kis wellnessre keresve sem találnék jobb helyet, mint Olman Zsolt lassan megvalósult álma, egy alfa szerviz egy alfa őrülttől. A régi motorosok ismerik, az újaknak csak ajánlani tudom. Tőle vettem mindkét autómat, végül a harmadikat is ő fogja ápolgatni. A társaság impozáns, Lola jól fogja érezni magát ezen a héten ott.

>> Eseményimi156 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2010-06-27

Idén is Alfával voltunk nyaralni,ráadásul éppen az "őshazában",Olaszországban.
Kempingeztünk,így rengeteg csomagunk volt ,de a 159 csomagtartója mindent elnyelt.Igaz-a hátsó ülés kétharmada le volt döntve.
Ez volt az első hosszabb utunk a géppel,de nagyon szépen tette a dolgát az 1200 km-es út során:-))!
Csak így tovább!!!

 

Nem vagyok egy nagy matrica ragasztgató,de úgy gondolom,ennek a két matricának mindenképp helyet kell kapnia a gépen,akárcsak elődjén.
Így hát felkerült egy pár amórés kígyó,a hovatartozás jelzéseként,valamint a jellegzetes zöld,négylevelű lóherés matricák.

 

Na sikerült mindet beszerelnünk a mult 7végén, két napunk ment rá a sogorral, de sikerült, fáradtan, koszosan de megment :D bár volt egy két csavar amitle kellet vágni...alábbiak cserélve:elöl hátul az összes lengökar stabilizátor összekötök,kormány osszekötö csapok, lengéscsillapitok,ütközök ,porvédők,szintén elöl-hátul,bár a torony csapágyat nem sikerrült beszerelni, mivel teljesen mást küldtek, tehát azt visszaküldtem :)amugy minden ok jaj és ez tényleg a gyári sport csomagos verzio, most bebizonyosodott, mivela rugokon ott diszeleg az eibach felirat,tehát ha minden igaz 2,5 cm-ert van ültetve gyárilag, bár ez most nagyon nem látszik, mertaz uj gátlok és a nagyobb ütközök köszönhetörn terepjáros lett az auto ami nemis baj, most legalább nem fogjuk huzni az auto seggét ha megyünk balcsira :D egyépként nagyon jo lett a futomű, az összesz nyekergés,kopogás, zörgés megszünt és ez volt a cél a futomü jo kemény lett...tetszik sportos :P azot voltam már futoművet is állitatni, meg kisulyoztatni a kerekeket mivel ráz az auto, megis volt de az auto ugyan ugy ráz...de ez már régi betegség én a tavaly vásárolt 17-es felnikre gyanakjszom, mivel 5x100-as és nincs központosito gyűrűm, na de a héten beszerzem ,aztán majd meglássuk...ime pár kép a bulirol :DDD

 
>> Autóápolássztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-27

ma sor került a klíma, illetve a szellőző rendszer fertőtlenítésére is

 
>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-27

Végre rászántam magam és az EGR szelepte lebontottam, megnéztem, vajon milyen az enyém.
kormosnak kormos volt, de nagyon könnyen mozgott minden egyes elem
de jó, hogy levettem a takaró motorfedelet, mert egy egérfészket találtam egy múmia egérrel