Blog
Első lökhárító műanyagozása és fényezése, más apró hibák polírozása.
Megvolt a vizsga, egybekötve hátsó stabilizátor cserékkel.
Már egy ideje próbálgattam az autót felesben Etanol+benzinnel, nem volt probléma, majd vettem egy elektronikát, hogy tiszta etanollal mehessek. Beszerelés után nem nagyon ment a beállítása, és pár tesztel később kiderült, hogy nem jó a lambdajelem (nagyon lassú), ez egy darabig úgy lett orvosolva, hogy Fix dúsításra lett állítva az elektronika, a motor hőmérséklete alapján, így nem is volt vele semmi gond a kissé megnőtt fogyasztáson kívül. Lambda csere után már vissza állíthattam automata üzemre, megyeget is szépen, még egy kis finomhangolás biztosan szükséges. 4. képen a progi, de még rossz lambdával.




Félve, de kicseréltem a bicskakulcsban lévő elemet. Attol tartotam, hogy valami oknál fogva kitörlődik a kód a kulcsbol, de gyujtott gond nélkül továbbra is.
Az elem típusa: CR2032

Indítottam, nagy durranás... füst a motortérből... Valami véget ért megint. :S
Ha szerelőm ráér, majd megnézi.
Indítózásra hangos, és a motor pár fordulat után leáll...
2010.06.26. Update:
Ma benéztem a motor mögé lámpával is, mivel kívülről semmi sem látszott. Csináltam pár képet a látványról.
2010.06.27. Update:
Kerestem egy képet a neten a TS blokkról. Azt, hogy szerintem mi durrant el, piros karikával jelöltem. Biztos drága lesz.



Hétfő este volt egy kis időm, és kipróbáltam azt a horpadáskihúzó készletet, amit egy ismerősöm ajánlott.
Voltak aggályaim, pl. hogy az a ragasztó, ami kibírja a lemez cibálását, hogyan fog lekerülni arról, de kb. 20 perc alatt sitty-sutty eltüntettem két huplit a tetőről.
Most várom a jó időt, lemosom a gépezetet, és nekiesek a többinek...
Nnna szóval 260 000 km-nél lecseréltem a kipróbálásra beleöntött, és 5000 km-t bírt olajat, Selenia 20k Alfa-ra.
Feltettem egy gyári olajszűrőt is. Ilyet még úgysem csináltam eddig...