Blog
167300 km. Olaj (Selenia), olajszűrő, levegőszzűrő, pollenszűrő, hosszbordás szíj és a vezetőgörgőjének cseréje. Megnéztem a gyertyákat is, jól néznek ki.
Egyik haver vett egy 166-ost acélfelnikkel..Addig addig piszkált hogy adjam el neki a 16os garnitúrámat míg végül is belementem..Így történt hogy vételeztem az enyémre egy gyári ötlukas 17es felnit..Szépséghiba csak annyi hogy az egyikből hiányzik a felniközép, maj orvoslásra kerül.....
Hátul Goodyear F1es gumik 225/45/17, elől 225/45/17 Pirelli euforia defekttűrő gumikkal.

Olaj és szűrők cseréje valamint hátsó fékbetétek cseréje Szamosinál.
Pirelli P6 Cinturato 195/50 R15 nyári gumik vétele és felrakása.
Első lökhárító műanyagozása és fényezése, más apró hibák polírozása.
Megvolt a vizsga, egybekötve hátsó stabilizátor cserékkel.
Már egy ideje próbálgattam az autót felesben Etanol+benzinnel, nem volt probléma, majd vettem egy elektronikát, hogy tiszta etanollal mehessek. Beszerelés után nem nagyon ment a beállítása, és pár tesztel később kiderült, hogy nem jó a lambdajelem (nagyon lassú), ez egy darabig úgy lett orvosolva, hogy Fix dúsításra lett állítva az elektronika, a motor hőmérséklete alapján, így nem is volt vele semmi gond a kissé megnőtt fogyasztáson kívül. Lambda csere után már vissza állíthattam automata üzemre, megyeget is szépen, még egy kis finomhangolás biztosan szükséges. 4. képen a progi, de még rossz lambdával.



