Blog

>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-04-17

Bekerült az új olaj + szűrő. Még tegnap felraktam a deknit, újra lett fúrva a menet és csináltak hozzá való csavart is. Most már nem annyira bánom, hogy leszedtem mert az olajpumpa szűrője 3/4-ig el volt tömődve. :( Valószínűleg a dekni ezelőtti tömítéséhez használt anyaggal.

Km.:152460

 
>> SzervizAdamV6 // Alfa GT 1.9 mJet // 2010-04-17

Csörgött,zörgött a kuplungom. Kicseréltük a kettős tömegű lendkereket! Megszűnt! :)
Gyenge volt a gyári fék! Kicseréltük lyuggasztott Zimmermanra! Erős lett a fékem! :)
Folyt a motorból az olaj! Kicseréltük a főtengely szimeringet! Nem folyik az olaj! :)
Kopogott a futómű!Kicseréltük a jobba alsó lengőkart és két kutyacsontot!Jó a futómű! :)
Folyt az intercoolerből az olaj! Megheggesztettük a coolert! Nem folyik az olaj!

Főtengely szimering: 25000 HUF
Kettőstömegű lendkerék: 82000 HUF
Bal alsó lengőkar: 42000 HUF
2db kutyacsont: 10000 HUF
Zimmerman féktárcsa: 50000 HUF/2db
Csavarok a kuplunghoz: 5000 HUF
Munkadíj: 25000 HUF
Turbó levegőcső: 10000 HUF

Mindez köszönhető annak h heti szinten majdnem 1000 kb ment bele a kocsiba!
Szerencsére mostantól kimélve lesz!
Emiatt kerülnek rá a 18" os Blakckline felnik! :)

 
>> Tuning és extraDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2010-04-17

A X. Esztergomi Alfa Romeo találkozó ürügyén, ha már úgyis arrafele jártam, elhoztam egyik kartársunk megunt felniszettjét. Természetesen nem bírtam ki, hogy ne próbáljam fel a kocsimra. Szerintem meggyőző lett, azért egy szolíd hasmagasság csökkentés/használhatóság rontás még ráférne a kocsimra, de ez még a jövő zenéje.

>> EseményBéci Ɨ|ѯ // Alfa 145 1.6 Boxer Kis Sárkány // 2010-04-16

Ma átvettem a szépségem. Egyelőre még ismerkedünk, de az első benyomások nagyon pozitívak. Nagyon kulturált szép állapotban van az egész kocsi, a motor szépen duruzsol. Már most imádom. :)

Km óra állás: 2500

 
>> SzervizAti77 // Alfa 155 1.8 ts // 2010-04-16

Ma este sikeresen beépítettem végre a két első új lengőkart + a stabilizátor pálcákat.Már éppen ideje volt,mert a göbfejek és a szilentek is tropák voltak.Már a próbaúton bizonyította,hogy nem volt felesleges munka és pénzkidobás.Az úttartása is javult és a hasmagassága is nőtt .Már ránézésre is feszesebben áll.

 
>> EgyébZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2010-04-16

Levizsgáztunk!!!!! :))))

2012.0416.-ig

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-04-16

(0416) M0, Fót, este, elhagyott lökös darab a pályán.. eredmény: elszakadt hátsó lökhárító és diffúzor. egyelőre ennyit láttam a sötétben miután hazaértem. az eleje úgy tűnik megúszta kisebb horzsolásokkal. csak h nehogy már minden tökéletes legyen..

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-04-12

És eljött (0412) a 138000. alfás km is:) Hűen magamhoz, ismét sikerült csak egy későbbi km óra állást lefotózni. :)

 
>> Szervizmizooo // Alfa 156 1.6 TS // 2010-04-16

Visszakaptam a fényezőtől a vasat nagyon szép lett kicsit látszik a színkülönbség de nagyon friss a cucc :D....

 
>> SzervizRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2010-04-16

Az autónál megérett a betét csere és a tárcsák felszabályozása.
Elöl Delphi, hátul Remsa betétek lassítanak. Bízom benne, hogy hosszú ideig elég hatékonyak lesznek.
A fékrendszemről pedig kiderítettem, hogy Lucas. :-)

km: 98224