Blog
bár sokszor gagyinak titulálják az autós kollégák az ilyesféle termékeket, én azon a véleményen vagyok h módjával sikerülhet olyat kihozni ezekből ami kicsit javít az autó színvonalán. Ezért az autó elején a pajzs vízszintes elemeit és a lökhárító méhsejtes részét ilyen díszcsíkkal vérteztem fel.



A gyári 15" tojástartós felni helyett sikerült szereznem GTV felniket gumikkal
A felrakáshoz csak hosszabb csavarokra volt szükség.
Szerencsére gyönyörűen elférnek a 225/45-ös gumik, és a felni se lóg ki a karosszéria vonalából.
Ezekkel a kerekekkel olyan lett az autó mintha sínen menne.




http://www.autoszonyeg.com-ról rendeltem. Plüss szövésű „STYLE”, nagyon jó anyag, úgy néz ki könnyen tisztítható lesz.




Gyárilag zöld szövet belsővel áldották meg a tervezők, de én kicsit mást éreztem jónak ezért egy angol 156-osból transzplantáltam egy vörös bőr belsőt.
Kicsit meg gyűlt a bajom míg az eredetit kiszedtem de legalább jól ki tudtam takarítani az egész autót. Az "új" beltér tisztítása is sok munkájába került a családnak, mert valószínűleg tengerparton használták azt az autót amiből származik mert 8 kg homokot sikerült belőle eltávolítani. De megérte mert sokat dobott az autó megjelenésén.
Természetesen a kisebbek biztonságára adni kell ezért sikerült egy normál szabvány gyerek emelő párnára vörös bőr "huzatot" csináltatni.




Nos, ez az egy nap téli felnivel elég volt, hogy elhatározásra jussak.
Kell egy rendes felni télre is. Szerencsém volt, egészen hamar találtam egy megfelelő példányra. Illetve 4-re. Dobozos, replika felni, igen baráti áron.
Ja, R17 x 7,5" :) Comfort is not my son..
Rávaló gumit is sikerült relatíve jó áron rendelnem. Még nem volt olyan, hogy várjam a téli gumi felkerülését, de most ez van! Hétfő este lecserélődnek a félreválasztott selespeedek :)


Ha már kint van a motor cserélnikell a kuplungtárcsát is.:((
A szerkezet is megkopott, de sikerült szereznem egy szinte újjat.
Szép lassan elfogy a rozsda ( ezzel arányossan fogy a türelmem is :) és igazi fém veszi át a helyét . Alul átkorongozva kaparva drótkefézve alvázvédö eltávolítva cinkkromátos alapozóval átkenve ... folyt.köv.
17-->16 downgrade, az auto ujra hasznalhato, a vezetes ujra gyerekjatek es elvezet. Csak tudnam, minek nekem a 17es felni ;))
Végre eljött a nap, hogy mehetek a kocsimért. Iszonyat sokat kellett rá várni, de megérte, mert legalább olyan nagy volt az öröm ismét meglátni és beleülni, mint amikor hozzám került :) Mikor oda értem érte, épp gépen volt, hogy megnézzék mutat e valami hibát miért nem akar menni normálisan hidegen, de valahogy nem akart szóba állni a kocsi vele, mert már várta ő is hogy elvigyem onnan. hiányoztunk egymásnak nincs mit tenni :DDDDDD Nagyon szép lett. őrültködtem is haza felé jövet :) imááádom.
Bár az első lökhárítót csak nem sikerült úgy feltenni, mint ahogy én azt elgondoltam, de nem baj. Kicsit több meló lesz vele, de majd az azt hiszem marad jövőre, ugyanis húzató padra kell tenni és úgy alakítani rajta. Kicsit bonyolult :(:( De most az alvázvédő, és oldal javítás mellé még kicseréltek 2 lengéscsillapító ütközőt. Hát azt írja itt hogy 6 tubus alvázvédő ment rá, de nem tudom mekkora volt a tubus, és milyen vastagságban ment rá. de véd és ez a lényeg :):) Végre sikerült fényképet csinálni az első emblémáról is :):)
Aztán jövőhéten meg irány megnézetni a fékeket és cserés akkor csere :)
Az alvázvédelemről már tettem fel fotót :)


