Blog
2009. október 17.-én 16.00 óra körül egy Alfa33-as csúszkálni kezd a vizes úton, majd egy betonhídnak csapódik. A sofőr azonnal, utasa valamivel később hal meg.
Zoli csak 19 éves volt.

Miután összeraktam a futóművet, kicseréltem a fékeket, fékcsöveket, következett a légtelenítés, ami nem nagyon sikerült....hát a főfékhenger összefosta magát . A fém dugattyú részen gyönyörű kopás látszik, de csak az egyik oldalon.Úgyhogy csere. A gyári 22.2mm-es helyett egy 25.8mm-es kerül be, ehhez csak kicsit hosszabb fékcsövek kellenek a fékerőelosztóról, úgyhogy ezeket kedden le kell még gyártatni. Állítólag jelentős fékhatás növekedés várható....Kíváncsi vagyok., az eredeti fék egy marék fos volt, még jó állapotában is.
Azért, hogy még inkább magaménak érezzem az autót, elvittem krisz33-hoz aki egy kis "kozmetikát" hajtott végre az autón, így már hozza az elvárt külsőt.....haza felé az M0 találkoztam egy kb.90-es évjáratú Prosche carrera 4-sel, kicsit meghajtottuk a kocsikat, végig együtt mentünk majd az M3-nál szétváltak útjaink villantással köszöntünk el. A srác csak nézett, hogy nem tud egy Alfát lerázni, sőt........barátaim ez a kocsi nagyon megy!!!! :-)))))))))))



2009.10.11-én elváltak útjaink, az utolsó képek még napsütésben készültek. Megbizhatóbb jobb kocsim még sosem volt :-))))




A tavasszal javított hátsó sárvédőívek újra rozsdásodtak, így felmerült, hogy nagyobb lesz a baj, mint az tavasszal látszott. Lebontottuk, aztán hajszál híján újra kellett éleszteni: A benzinbetöltőcsonk és a doblemez közötti rész purhabbal kinyomva, sziloplaszttal kihúzva, és egy bádoglemez volt rátapasztva. A doblemez persze már nem volt, legalábbis a külső részen. A tervezett 1hetes javításból legalább kettő lesz, a tervezett költség is min. a duplája. Azon kívül viszont a karosszérián minden eredetinek tűnik, a többi része kimondottan jó állapotban van.
De legalább most szép lesz, meg remélem, hogy a rozsda ezek után egy jó ideig nem fog zaklatni.
Mivel ehhez az egész belsejét ki kellett szedni, így itt az alkalom, hogy egy igazán mély tisztítást kapjon a kicsike.


Idén mi is résztvettünk a kaposújlaki találkozón.
Szerencsére az időjárás kegyes volt hozzánk,így egy remek beszélgetős, gyorsulgatós, főzögetős évadzáró találkozón vettünk részt.
Mi nagyon jól éreztük magunkat.
Odafelé átfordult a kilóméter órám a 63K-n...





Elérkezett a műszaki napja! Sanyi155 ékhez vittem el akikhez régóta hordom az autómat. A csomagtartóban ott lapult egy vez mód. szelepfedél tömítés és pár futómű alkatrész is, első stab szilent JEEE... Szétszedésnél kiderült, hogy komplett hátsó fék kopó alkatrész csere kell.... Köszi Erhardnak a szuper gyors alkatrészért... Sokat szívtak a srácok az első stab szilentekkel, de szuper lett 2 óra alatt nem lehet megcsinálni, mint a fórumban írta valaki. Két szomorú ténnyel jöttem el tőlük, van pár lyuk az alvázon + a motor megevett 2400 km alatt 1 licó olajat :S..... ezekre a problémákra tavasszal visszatérünk... Addig is élvezem a vasat mert nagyon jól megy a vez mód csere után :D... és nem csattog a futómű.... AMORE!!!
Hidegen elkezdett, rángatni, ledadogni, így nem halogattam tovább a cserét.
Agostyánba kaptam olcsón NGK szettet:) Most elvileg önfeledt 50K km vár rám:D
Most már hidegen is fürge lett a vas.
Következő csere a vezmód lesz, meg a vezérműszíj szett, de már csak tavasszal...
