Blog

Idegesített már az előző tulaj hülyesége, h hangosnak kell lennie a kocsinak, így egy gyári rendszert dobattam vissza rá DTM ovál sportdobbal! Mikor megvettem a kocsit 2 évvel ezelőtt akkor alánéztünk, és ott volt a hiba, h miért ordít a kocsi, 2 "középdob" hiányzott alóla! Hála Tóth Gabinak, szerzett gyári rendszert a katalizátortól végig. Mivel tudtam, h a gyári dob baromi csendes, így beszereztem hozzá 1 HD DTM ovál végű sportdobot (csakis az ovál jöhetett képbe :), h azért 1 pici hangja csak legyen már :D. Végre csendes a kocsi, nem ordít, nincs olyan hangja mintha 200 ló lenne alatta. Mai napig csak röhögni tudok a tizenéveseken akik az 1 literes kocsira olyan dobot/rendszert dobnak h üvölt a kocsi, menni meg nem megy :D Egyszer járja meg 4 személlyel Miskolc-Budapest útvonalat :D tuti szédülve szálnak ki a kocsiból :D. Tehát csöndes kellemesen duruzsoló hangja van végre a kicsikének. Csak még azt a fránya alapjárati ingadozást tudnám megszüntetni... Jah a gyári dob eladó 10.000 Ft-ért, soha nem volt felszerelve, felfogatás megvan rajta, képek pedig majd fentebb találhatóak róla! Köv héten lemosom a kocsit akkor majd teszek még fel, h hogyan áll az új vég! Egyelőre csak az aljáról kattintottam gyorsan 2 képet!

 
>> SzervizRuuk // Alfa 145 1.6 TS // 2009-10-22

Újra friss Selénia 20k 10w40 csörgedezik a vasban. 229250km
Pollenszűrőt is akartam cserélni, ha lett volna mivel...most próbálok egy tartókeretet keresni hozzá.
Vettem egy "1teles" Yokohama téli gumit is, majd kiváncsi leszek mit produkál.

 
>> EgyébJorjie // Alfa 146 2.0 TD // 2009-10-22

Most éppen itt járunk kilométerügyileg, úgyhogy már 20.000 km-t megtettünk együtt. Viszont valami kopog elől (stab rúdra tippelek) és téli gumi ügyben is lépni kellene, úgyhogy nem unatkozok. :-)
(telós kép)

 
>> SzervizKrisz156 // Alfa 156 1,8 TS // 2009-10-21

Lejárt a zöldkártyám gyors megcsináltattam közben lett egy helyzet jelző csere is, és újra világit a légzsák lámpám sajnos.

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2009-10-21

Elkezdtem, a forgalomból már kivontam, ma este pedig betettem garázsba.
Veszek szerelőbakokat és :

- üzemanyag tank kijön (lyukas, csere)
- a komplet hátsó futómű váltóval együtt kijön

Kap új lengécsillapítókat, kuplungot, féket.
A szilenteken már most látszik hogy bizony szétmálnak, semmit nem tartanak.

Ha ezt túléltem akkor jöhet a moci kiemelése és felélesztése.

 
>> SzervizPete145 // Alfa 145 1,4 Boxer // 2009-10-20

A kicsikénk átesett az első műtéten.Elszállt a Kupplung munkahenger+kartelgáz visszavezető cső csere 11000 Ft.A következő a hidrotőke+ új aksi kell.

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-10-19

Ma eAtis155-nél jártam és lettek TSW nevezetű 17"-os felnijeim! Neki meg 16"-ak, mert elcsereberéltük egymás garnitúráját! Nagyon örülök, hogy ezt így meg tudtuk oldani, mert minden vágyam volt a 17-es kerék, de eddig még pénzmag hiányában nem sikerült hozzájutnom! Egészen idáig! :-)) Mindkettőnk nemrég újíttatta fel a felniket (görgőzés, festés)! Az én gumijaim még vadi újak voltak, viszont a 17-es pacskerok már csak egy szezont bírnak, ahogy néztem! Ennek ellenére nem bántam meg a cserét, sőt! ;-) Nagyon tetszenek, rohadt jól néz ki a verda velük! :-)
Méret: 7.5JJ x 17 H2, ET 39 (ebben nem vagyok biztos)

Nos, mivel az autot fél éve vettem de még csak most lettem tag ezért visszamenöleg leirom h miket csináltam rajta.....

-Stabilizátor rúd + kutyacsontok csere
-Vezérlés
-Légszürő
-Olajszürő + olaj (Olaj cserére kétszer is szükség volt mivel elösször 10-40es Castrol Magnatec olajat raktam bele de ezt ETTE. Utánna került bele a Selénia 20k ami szintén 10-40es, de ezzel már elhanyagolható az olajfogyás)
-Szereztem bele egy gyári mp3 játszót
-kapott uj pirelli gumikat
-Csináltattam bele Piros bőrböl egy alfás váltó gombot meg váltó szoknyát (megy a gyári piros bőr ülésekhez. Erröl van egy kép)


Meg még a felnik vannak tervbe. Ha esetleg valakinek van gyári 15ös felnie eladó akkor az szóljon (nem a tojástartos hanem a másik)

 
>> Tuning és extraWIK_146 // Alfa 146 1.6L // 2009-10-20

Miután múlthéten kettérohadt a középdob után a kipufoggóm, ezért úgy döntöttem csináltassunk egy kis redszert a katalizátortól, szóval 50es cső középdob nélkül, sportdob, és vég, ennyi :) Szerintem nem is lettt dög hangos, de szép hangja lett :)

 
>> Eseményenká // Alfa 156 sedan // 2009-10-20

Hát nem volt könnyű ebbe az illusztris társaságba bekönyörögnöm magam :).

A saját amorés oldalamra régóta nem léptem be (majd két éve regisztrált vendég titulusum van), csak külső szemlélőként figyeltem az oldalt, azt viszont szinte naponta. Szinte mindig cél nélkül, mintha kerestem volna valakit, vagy valamit, mintha azt vártam volna, hogy ha megnyitom az amorét, akkor történik valami apró csoda. Bár egy csoda ne legyen apró, kérem :).
Olvasgattam a fórumot, nézegettem a hirdetéseket, picit irigykedve bepislantottam az új tagok oldalára, sőt még vásároltam is matricát az egyik cartárstól. Tag azért nem lehettem, mert nem volt közös képünk alfival.
Aztán rám sütött a Nap, rám villant a vaku és mivel épp alfi mellett álltam, hát azon kaptam magam, hogy mindenképp szeretnék tag lenni nálatok; de persze minél hamarabb, mert hirtelen annyi mindent szeretnék nektek írni, és annyi képet felrakni és annyi kérdést feltenni...
És itt indult huncut kis kalandom a jelszavakkal (engedelmetekkel beülve az időgépbe, mintha most történne minden):

Próbálok belépni (a saját oldalamra), nem sikerül, kiírja, hogy a jelszavam elavult,
készítsek újat, stb.
Oké, kérdem, de hogy, ha nem engedsz belépni...
Ilyesmin nem akadunk fenn, igen kreatívak tudunk lenni, ha nagyon akarunk valamit: rákapcsolunk hát az elveszett jelszó funkcióra, ahol a megadott mailcímemre érkezik is a progi által generált új jelszó.
Ollé, ollé, új próba az új jelszóval, de... none! Hiába! Pirosan villog a belépés ablak, nem enged be sehová. Kínomban rákattintok a villogó ablakra párszor, mintha valami ősrégi háborús játékot játszanék, hátha megdöglik (értsd: leomlik a kapu és én besasszézok), ám semmi... semmi és semmi...
Azaz mégis!, kéretlenül is érkezik a mailemre két új mail, benne két új generált
jelszóval :). (Ekkor kezdtem el először röhögni :D).
Csak közben az amore oldal túl sok hibás próba miatt 5 percre letiltott!
De profi, de profi! – ha lehet, még jobban vágytam hát hozzátok, no meg öt perc nem a világ! - jelentem ki nagyvonalúan és bő 10 perc múlva login név újra bepötty, és legfrissebb, utoljára kapott, általatok generált ropogós jelszó bekopi, majd egy könnyed ENTER és...
Jön is az üzenet, hogy túl sok próbálkozás miatt ezúttal már 6 percre tiltottatok le :D. Elsőre :D.
Ekkor már úgy éreztem magam, mint aki a NASA-hoz akar behatolni, vagy legalábbis Csányi Sanyi számlájáról próbál némi pénzt leemelni; durcás gyanakvással néztem is szét a szobában, de sehol egy lehallgató készülék, sehol egy nyamvadt kandikamera...

És ekkor szinte már meg is kértem egy Tagot, egy igazi amorés Tagot, hogy az előző sztorit, egyben amorés halotti leplemet mások okulására és az én siratásomra terítse ki nevemben valamely fórumtopicban. Mert hogy én már a tagotok nem lehetek soha, azt beláttam. Majd megyek a Suzikékhoz... Csak előbb venni kéne egyet. Vagy kettőt, esetleg hármat... :DD

(Hogy miképp is oldottam meg mindent önerőből? Bevillant, hogy ha az amorés adminok tényleg ennyire tartanak a jelszótolvajoktól, akkor lehet, hogy a bejelentkezésnél nem szabad kopiznom a jelszót; így hat perc múlva semmi kopi, hanem bepötty, hogy 1XCOEe (nyugi, már megváltoztattam), és... beléptem. Sima volt ;). Talán már más is járt így, mint én, és ezért talán érdemes lenne erre a technikai dologra felhívni a dzsojnolás előtt álló kollégák figyelmét :)).

....................................................................................................... Költségem: Egy palack vörös