Blog

>> Tuning és extraRB // Alfa 156 2,0 TS selespeed // 2009-10-09

Ma voltam egy kis kipufogószerelésen a Proex-nél!Kapott az autó egy új 4az 1-ben leömlőt, 60-as rendszert sport katalizátorral, sport középdobbal és természetesen sport hátsó dobbal.Hát kicsit komolyabb hangja lett az autónak, és kicsit érzékenyebb is a gázadásokra.Az akusztikai adottságai jól hallhatóak, de csak gyorsításkor, egyenletes tempóban még csendesnek is mondható!Az utca népe meg tuti az autóra figyel ha kicsit magasabbra szökik a fordulat!:-)

 
>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-10-10

Az időjárást illetően elég nagy izgalomban voltunk, hogy vajon mennyire lesz kegyes hozzánk... Reggel még esett, mikor indultunk Budapestről, de aztán egyre jobb idő lett. Kaposújlakon majdnem egész nap szikrázó napsütés volt. :-)
Volt főzőverseny, de ahhoz nem értek, jobb úgy mindenkinek, ha nem veszek részt benne. :-)
Egész nap ment a gyorsulás, csak úgy hobbi szinten, 2 futamot én is nyomtam, és hát mindkettőben elsőnek értem célba. Büszke vagyok a kisautómra! Na, meg a változatosság kedvéért készítettem pár fotót az autóról. :-D

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-10-10

És eljött (1010) a 133000. alfás km is:)

 
>> EgyébJorjie // Alfa 146 2.0 TD // 2009-10-10

Asszem én is fogok blogot írni, tanulságul, érdekességképpen, csak úgy, stb.
Remélem, hogy nem sok javításról kell beszámolnom majd :-)
Addig is: Széles utat!

 
>> Szervizbiglaci // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD // 2009-10-10

volt par teljesitmenyvesztesi problemam "kamionsor" elozese kozben, ami motorujrainditas utan eltunt, s minden ment szepen tovabb.. pe-Ti tanacsara viszont egr tisztitas melett dontottem, tegnap sikerult ra idot szakitani. ugyan well-done zsiroldom nem volt, de hat az eredmennyel igyis elegedett voltam. :) foleg beszereles utan. a motor kapott jopar loerot, kapasbol nem kell visszavaltanom 1800 as fordulatnal 12% os dombnak... :). joojel, most johet majd a kamionsor elozesi proba :D

 
>> EgyébHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2009-10-09

Bár az elmúlt 3 hónapban többet tettem érte mint az összes tulaj 20 év alatt, de szünet kell, ideiglenesen forgalomból kivonva. 7-es kompresszióval nem vidám az élet...
+ jön a quattro szezon... bocsi

 
>> Tuning és extraWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2009-10-09

Ma Erhard javaslatára (korábban mások is mondták már) kiiktattam az egeret. Nem vacakoltam lefalazással, főleg, hogy egyszer próbáltam már szétszedni és csúfos kudarcba fulladt. Össze van állva a csavar az EGR szeleppel, az imbuszkulcs csak hajlott, meg se mozdult. Úgyhogy most szimplán lehúztam a vákuumdob tetejéről a vezérlőtől jövő vákuumcsövet, és reménykedtem, hogy a rendszer vákuum alatt van nyitva. Ledugóztam a cső végét persze, nyitva csövet nem hagyunk, ezt a Wartburgon már megtanultam :-) És láss csodát, az autó működik, a gázreakciója jobb lett, és nincs erővesztés 2-es padlógázra. Még mintha finomabban is lehetne váltani, nem zakkan akkorákat. Gondolom ez a gázreakcióval összefügghet, eddig úgy váltottam, hogy rajtahagytam a lábam a gázon picit, most ezt nem kell. Szuper lett. Cserébe ültetek jövőhéten egy fát, így környezetvédelmileg 0-ba kijövök....

 
>> Tuning és extraTotti // Alfa 166 3.0 V6 24V Super // 2009-10-09

Meg érkezt a Slim Spoiler! Jövö héten remélem el is jút a fényezőhöz a többi motyoval együt!

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-10-11

(1008-1011)

sződ-nevelek - budapest (autómosás) - tihany - nagyvázsony (kinizsi vár) - hévíz (hotel) - keszthely (festetich kastély) - szigliget (vár) - tapolca (pizza, tavas barlang) - sümeg (vár) - hévíz (hotel) - kaposújlak (KÚL) - kaposvár (kaja) - hévíz (hotel) - keszthely (balatoni sétahajózás, kastély cukrászda) - tihany-sajkod (romtemplom) - budaörs (vásárlás, 8C:) sződ-nevelek

mindösszesen 794km, 8,xx l-es átlagfogyasztással

[Költségeim: kézi autómosás 300Ft]

>> Szervizgyugya // Alfa 33 P4 // 2009-10-08

Újabb 2 hónap telt el... ismét elővettem a piroskát, leflexeltem az indítómotort rögzítő csavarokból egy keveset és így sikerült is berakni az önindítót, úgyhogy ismét felhördült a boxer. Elsőre kicsit nyöszörgött a szervó, meg talán valamelyik szíj, de aztán elmentünk mosóba, és visszafelé már nem volt probléma.