Blog
Megejtettem az első tárcsák felszabályoztatását.Szerencsére betétetek még nem kellett cserélni ,mert a Ferodo-k még bőven használhatóak.Csak fel lettek egy kicsit csiszolva,aztán már dobtam is össze:-D




Szívat a futómű :(. Miután Kaposújlakról hazabicegtünk, kiderült, hogy a kerékcsapágyat rögzítő anya lazult fel. Újra rögzítettük, most már rendszeresen ellenőrzöm a lógást.
Erre most úgy látszik, a b1 teló gyomorrontást kapott, és nem ért el a mosdóig, mert szépen összefosta magát olajjal :P. Egyelőre szervezés alatt a gyógyítás.
Cserére szorult a kiegyenlítő tartályom. Tartály 4400+ 1465 ft postaköltség. Tartálycsere +fagyálló + télikerekek (mármint kerék felszerelése, mert gumis úgy megtépte a csavarokathogy itthon nem ment a csere) Munkadíjjal 11550ft
Ma nem volt időm, energiám autó alatt fetrengeni.
Szelepfedelet viszont levettem.
Ki mit lát ezen a vezérműtengely bütykön ?
S mi az a "Ez mi ?" ? Passz részemről.




Valahogy elkeveredtem egy regi elhagyatott vasutällomäsra, es löttem pär kepet a vasrol.Sztem ez a környezet ideälis a gèp fenykepezesere.Sztem meg visszaterek majd ide szebb idöben es tisztäbb gèppel meg (nem mobiltelefonnal fenykepezve) pär jokis kepet csinalni.






Elerkezett a müszaki es a zöldkärtya megujitasanak ideje.
Problemak adotak a fekete hätso indexek,meg fekete hätsolämpäk miatt,de meglett a dolog,mert minden E jeles.
Viszont a müszakit az elsö ablakok foliai bäntäk. nov 21-ere mär van idöpontom az ujak felhuzäsära..Folia nelkül nem az igazi.
Volt meg egy flexibilis csö csere a kipuffnäl,ezen kivül csont nelkül vette a vizsgat,igy järt a 2 uj fecni.


Skull cartars ältal keszitett Jata cartärs ältal KUL-rol elhozott toronymerevitök egyike (felsö Jata segitsegevel nemi alakitas utan helyere került,majd otthon a kocsi szinere fenyezve lett).Az also meg alakitäsra vär.
Jata cartarsnak ezer köszönet a kedergumiert, elcsendesedett az auto.Azota nyugodtabban autozok,nem zug a fejem . :) Kaptam meg a kis kezifek melletti rakodorekeszbe egy gyäri csuszasgatlo gumilapocskät.Häläs köszönet ezert is Jata cartarsnak!
Viszont sajna megällapitottuk hogy az elözö tulaj a közepsö visszajelzön 3 hibajelzö ledet leragasztott, ABS,lufik,es a fekvisszajelzö ledeket.
A következö feladat ezen problemak okainak felderitese lesz.
Sajna mivel ezen vas elött en alfàt csak kivülröl lättam,ezert nem ismertem a visszajelzö ikonjait (hol minek kene lenni) ,igy törtenhetett meg hogy miota megvan se tünt fel a hianyuk,illetve megletük... :S


Kaptam kölcsön, egy flakon Műanyag és gumiápoló felület megújítót, a tükröket, lökhárítókba a fekete koptatócsíkokat áttöröltem vele, plusz az ablaktörlők alatt a rácsot. Elég korrekt lett, első koptató csíkok nem tökéletesek mert elég undorítóak voltak alapba, de most elviselhető. Az ablaktörlő alatti rács nagyon megvolt kopva, így lett egy korrekt sötétszürke színe annak is.