Blog
6000K 50W-os Xenon, nem olyan szép és feltűnő mint az előző Alfámon a 12000K 35W-os, de sokkal jobban használható (néha nem hátrány ha én is látok és nem csak engem látnak)
Nagy esemény a mai: kicsi kocsink garázsba költözött! Igaz nem sajátba, csak béreljük, de így tudjuk, hogy biztonságban és melegben van. Még hozzá kell szokni, hogy nem látjuk őt, ha kinézünk az ablakon, fáj is szívünk egy picit, de korrekt áron kaptunk korrekt tulajtól egy korrekt lakóhelyet az Alfánknak. Megérdemli!
(Időközben akadt egy kis összetűzésünk a szomszéd garázs tulajának fiával, aki néha szándékosan állt a garázsunk elé, lehetetlenné téve a kiállást. Busszal kellett munkába mennem :( De egy kis üzenet és pár "kedves" szóváltás és mission accomplished.)
Ismét tettünk egy téli látogatást Csöri cartársnál; most már éppen itt volt az ideje, hogy felkerüljön a téli gumi; Hankook Icebear W440 - 185/65 R15 ; és közben azért a zöldkártyát is megcsináltatuk....
159.400 km




Elkezdődött (1113, péntek13) a várva garázs bővítés, hogy mindegyik autónak jusson menedék még a tél beköszönte előtt.
Pár héttel ezelőtt másodszor is zárlatos lett 1 cella az akksimban és megmértük a töltést az akkumulátorosnál...hát alapjárat semmi, 4000fordulat/percnél produkált valami kis 13.6Vot.
A felújítás annyiból állt hogy kiszedtem,lemostam,kitisztítottam,csapágycsere, a szénkefék még bőven jók voltak nem úgy mint a csuszógyűrűk.Finom kis barázdát csinált magának.4000 lett volna a cseréje ugyhogy inkább elvittem 1 esztergályos ismerősömhöz aki tökéletesen leszabályozta nekem és fel is csiszoltuk.Fesszabályzót bemértem 14,3V.Összepakoltam és mehetett a kocsiba.Továbbá lecseréltem a szíjat és a kábeleket is mind kivettem kimértem és felcsiszoltam a test és pozitívokat 1aránt.Lecseréltem a sarukat is ilyen aranyozott tunyingossasra+kap még testmegerősítést.Na mind1 a lényeg hogy a töltés 1. indításra(emelkedett alapjárat) 14,3V lett.Aztán ez kicsit visszaesett de most alapjáraton 13,9 és ha felpörgetem eléri a 14,3-at.Elégedett vagyok:)
Képek:












Esküszöm, hogy Takács Ákos erőltette, én nem akartam dicsekedni :) De rábeszélt, hogy írjak az új autómról az Alfissimoba, mert a GT annyira egyedi ebben a színben... :)
Továbbra is fenntartom, hogy nem kellett volna megírnom ezt a cikket, mert csak felhívom a fehér színre a figyelmet, aztán rendel magának más is ilyen GT-t... :) Most - tudomásom szerint - három ilyen színű van az országban :)

A mostani a sokadik Alfám,de leginkább a 155-ös forma világa fogott meg. Ez a típus áll a szívemhez legközelebb!!!








Ma mennek a kocsiert h kesz..erre szerelonel ujbol ugyan az a hiba...
Kuplung munkahengernel a cso elfakadt...
VALAKI SEGITSEN MAR RAJTAAAM :((((
ma került az új gyári fosch lambdaszonda a kocsiba! igaz nem volt olcsó(35000 pénz) de vissza tért az erő:-) köszönet érte: ErHard 242-nak!!!
és bekerült végre az új rádió is, köszönet érte: Süni 156-nak!!!
0
447
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8