Blog
Ismét siker koronázta a mai nap megrendezett Klubok harca 3. fordulót. Kicsit szokatlan helyszínen a Hungarokart beltéri pályáján mérhettük össze tudásunkat a többi csapattal. Pattogós, csúszós, gyors pálya...
Csapahelyezések:
Alfa Amore Team One (Ystuc, Áki, Én): nincs adat :)
Alfa Amore Team Two (Rolibaba, Gerissimo, Rumi): 1. hely
Egyéni helyezések:
Anikó 1. hely
Rolibaba 3. hely
Áki 4. hely
Képek: Klubok Harca 3. forduló




Szélvédő 26000Ft
Fiat Tipo sz.keret 3500Ft
Szélv.rag.szett 3000Ft
Szélvédő csere 3000Ft
Fék tárcsák,fék betétek,egyéb javítás 90000Ft
Gumik 90% 4db 40000Ft
Kézifék kötél 2db 12000Ft
Ablak spricni,napellenző alkatrész 2000Ft
H1 6000K 55W xenon szett 15900Ft
Ködlámpa 2db 14000Ft
Lökhárító 25000Ft
Bal lámpa 12000Ft
Visszapillantó tükör 18000Ft
Km óra jeladó 6000Ft
Bajuszléc 3000Ft
Xenon beszerelés 6000Ft
Lökhárító,dobbetét,homlokfal szerelés 10000Ft
Kézifék kötél csere 15000Ft
Átnézés 10000Ft
Lámpa csere 10000Ft
Féltengely gumiharang+csere 4000Ft
Középső kipufogódob 14800Ft
Hátsó kipufogódob 18800Ft
Első lengőkar(alsó) 2db 8400Ft
Lakatos munka 30000Ft
Kipufogó felfüggesztők 4db 1000Ft
Munkadíj 20000Ft
Vizsga+zöldkártya 33000Ft
2009.01.14én elhoztam Pestről a bestiát, Speti társunk autója volt!
Ma egész délután szerelés folyt a jól bevált garázsban.Kicserélésre került a jobb oldali ablakemelő kapcsolója,mert csak lefelé mozgott,felfelé nem.
Be lettek zsírozva az ajtók is.A fűtés is helyre lett hozva,mert nem működött az irányváltó,csak egyfelé fújta a levegőt,de már elmúlt.
Helyzetjelző égők is lecserélődtek hátul,plusz a rendszámvilágítás is megjavult.
Az utastér-világítás is kikupálódott.Persze a szerelés közben hibákra is fény derült:nem műxik a bal első tompított,valamint meg van repedve a bal első kilincs.
Úgyhogy van még teendő.
Szóval a vizsga.
VI.Szerelő Györgynél van most a drága (minden értelemben), kérésre kapott felújított vízhűtőt, termosztátot, fagyállót, felújított önindítót.
Kér még átírást, biztosítást.A többi az ő dolga.Becsületére legyen mondva, amikorra mondta, kész lett a megígért munkával (ÁMEN).
Már csak 1-2 hét és ké...Na ezt majd meglátjuk.

Ennek (előzmény alább) örömére megvolt a havi fürdés is
Ma reggel egyre erősebben húzott jobbra a kormány. Kaptam egy "jóreggeltdefektet". Különösebb probléma ezzel nem is lett volna, de a pótkerékben minimális nyomás sem volt. Na mindegy, sikerült felpumpálni (azért mázli, hogy nem kellett tüdőzni). Gumisnál kiderült, hogy két kb másfél centis vágás van a gumi belső felén. Első szakember kapásból "gyógyíthatatlannak" ítélte "szakszerű" szemrevételezés után. Meg is próbált rám sózni valami s**rt. Második emberke pedig simán meg tudta javítani. Éljen!