Blog
És vége!! :)
Az utolsó alkalommal is nagy küzdelem volt a pályán a végső helyezésekért. Végül nagyon szép helyen végzett a két Alfa Amore csapat a Klubok Harca gokart bajnokságban. Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát, néhányan az All In-t is bepróbálták.
Csapahelyezések:
Alfa Amore Team One (Ystuc, Áki, Én): 5. hely
Alfa Amore Team Two (Rolibaba, Gerissimo, Tommi): 4. hely
Egyéni helyezések:
Anikó 2. hely
Rolibaba 1. hely
Gerissimo 4. hely
Áki 6. hely
Összesített eredmények:
Alfa Amore Team One: 4. hely
Alfa Amore Team Two: 3. hely
Anikó 1. hely
Áki fogalmazta meg legjobban a verseny lényegét:
Nem vagyunk lassúak, nem esünk le az ideális ívről és nem csúszunk túl a féktávokon. A város egyik legjobb csapatával küzdünk és sokan tudják még, hogy kikre gondolunk amikor azt mondjuk, hogy Alfa Amore Team 1, 2! A csapatunkban nagyon jó versenyzők vannak és nem szeretjük ha az Alfásokat összekeverik az Corsasokkal! Büszkén gondolunk a csapat és egyéni győzelmeinkre, a dobogós helyezésekre és a leggyorsabb körökre! Nem szeretjük a gyenge go-kartokat, a csúszósokat és a gumifalat! Itt hajtunk Európa szívében és mindenki azt mondja, hogy nekünk van az egyik legjobb csapatunk! A pályán mi vagyunk a császárok és igenis jövőre miénk lesz a bajnoki cím!
Alfa Amore Team 1,2 én így szeretlek!
Képek: Klubok Harca 5. forduló




Olaj csere előtt állok. 5273HUF volt az olajszűrő és a légszűrő. A gyertyákat is ki kéne már cserélnem a 6db NGK gyertya 14000HUF és akkor már a szelepfedél tömítéseket is kicserélem ami 12774HUF. Majd lassan neki kell álni a dolognak,mivel már esedékes... :-)
Voltunk Sárospatakon, majd Budapesten az új kuplunggal. Nem kicsit kényelmesebb, főleg Bp-n tűnt fel, hogy nem fárad a ballábam. Ami még kiderült, hogy visszatért az autó végsebessége. Egy hónapja még aggasztott, hogy nem viszi a 180-at se, a Gödöllői emelkedőn pedig 150-nél bepihen. Na most megvolt a 187 is enyhe szembeszélben, téligumival, sík úton. Az egész gyorsítás más érzés, valahogy simább, és érezni, hogy jobban belekapaszkodik az aszfaltba. A fogyasztást viszont csak simán brutálisnak nevezném, lesz vagy 8l/100km, majd tankoláskor kiderül. Lehet az (egyik) ok is megvan, ma felkerültek a nyári papucsok és az autó sokkal gurulósabb. Valószínű amennyire jó a WinterContact hidegben, annyira ragadós nyúlós ha már melegszik az idő. Az autópályán nagy tempónál biztos felmelegedett a futófelület rendesen, nem tartom lehetetlennek, hogy a fogyasztás ennek is köszönhető. Majd kiderül, mindenesetre most érezhetően kevésbé fékeződik váltások közben és olyan puhán és csendben gurul. Zajos is volt már nagyon a téligumi mióta 10 fok körül van a hőmérséklet.
Felkerült a T5-ös Garett változógeometriás turbó. Mintha nem is ugyanaz az autó lenne isteni jó. 180 km/h - ig folyamatosan húz mint az állat.


Ma kicseréltem a jobb féltengely külső csuklóját nagyon gázos állapotban volt már ! Kattogott recsegett kanyarodáskor,kész lettem vele irány a próbaút .
Tök jó nem kattog viszont nagyobb sebességnél morog....................:-( belső is kapott de azt majd holnap.....
Tegnap nagy fába vágtam a fejszémet nekiálltam helyrehozni a korábbi frontális sérülést. Sajnos elkeseredve beláttam hogy az első kereszt-váznyúlványt úgy ahogy van kikel cseréljem ,gyors tűzoltó munkával valaki megcsinálta tessék lássék módjára de nálam ez nem javítás csak kontárkodás! A kocsi egész eleje valahogy olyan furán áll,feleségem mikor meglátta a szétszedett kocsit csak annyit tudott mondani " te jó ég nem vagy normális-mikor lesz ebből autó???!!! "Lehet velem van baj engem idegesít ha valami nem úgy van ahogy kellene,vagy nem úgy működik. A jobb belső féltengelycsuklót is kicseréltem igaz bontott de sokkal jobb állapotban van mint a régi viszont kipróbálni nem tudom mert még bakokon van a kocsi......






