Blog
2007. december közepén vásároltam az autót frissen szervízelve. Vezérműszíj-, légszűrő- és motorolaj csere, ezek lettek hirtelen elkövetve.
Hát ma reggel mocskos nagy eső esett. Aztán bbelementem valami tócsába és beázott a gyujtásban valami ami eddig is szar volt...menet közben is elment az erő, ki-kihagyott az egyik henger. De szerdára kaptam időpontot szóval megy várpalotásra aztán ott rendbeteszik. Délutánra ksizáradt és akkor nem volt semmi baj úgyhogy megnyugodtam. De ezt meg kell nézetni. Na remélem jó lesz.
Ezt is kicseréltem, mert én se nyúltam még hozzá. Pedig kellett volna sztem elég régen.
4L Valvoline HP GL-4 80W-90 váltó és központi difi olajcsere
t.177.171
Halálra simogattam kivül belül egész nap és nagyon leégett a hátam 2008.07.10
2008.07.11Olajcsere Selenia 20K olajszürö lev.szürö. Kipufogo tömités csere,jobb oldali lengökar csere! Katalizátor nem kell! New 156 kormány lett bele téve! SPONSOR
WWW.PAULOVICS.HU
Ma megtettem az első 50 kilométert!Biztos ami biztos alapon egy gyári elektronikával.Még a lököst nem raktam vissza,mert egy olaj hütő cserét tervezek!JÓÓÓÓ lett!!!AMIT CSERÉLTEM:-főtengely,vez tengely,új adagoló,olaj pumpa,csapágyak,gyürük,komplet tömités garn,csavarok,bilincsek,bölcső,gömbfejek,lengőkarok,srtb,stb.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018912t.jpg)
Kisebb felújításon esett át az első futómű. Kapott új felső lengőkarokat, kutyacsontokat, gömbfejeket. Jó érzés úgy autózni, hogy nem akar kiesni alólam az autó.
Köszönet mindezért Gerissimonak!
Egy szép szombati reggel felkerekedtünk és elindultunk délre Santa Pod Raceway-re.
560km-re van tölünk igy reggel 5 órakor indultunk és a GTV-t bemelegités céljából kicsit megzavartam, igy tankolásokkal is leértünk 10-re:))))
Feleslegesen mert a beharangozott rendezvény(Street National show) sokkal kisebb érdeklödést váltott ki mint amennyire be volt harangozva. Jellemző hogy 10-töl lehetett gyorsulni és 11kor 8.nak regisztráltam. Mondjuk igy volt lehetöségem annyit futni amennyit akartam:)))
A pálya olyan volt amilyenre számitottam, PROFI.
Végül is csak futni lehetett, verseny nem volt. De mindenkit megmértek és kapott timeslip-et.
Állandóan gondozták és takaritották a pályát(utánam is:DDDD).
Ha átvonult egy kis zivatar utána azonnal indult a sugárhajtómüves száritó és felszáritotta a pályát.
Az inditók , és a pályabirók se néztek le senkit annak ellenére hogy ők azért top fuel dragstereket is inditanak(jellemző egy celica-s gyerek akinek 3x is segitettek be stage-elni mert nem értette meg :/ )
A pálya nagyon tapadt, talán kicsit túlságosan is mert 2,3-as 60 lábam is volt de amikor fogyott az erő már nem tudtam rendesen kigyorsitani. Igy születtek 135km/h végsebességek.
Az eredmények:
Futam 60láb 1/8 1/8seb 1/4 1/4seb
1 2.48 10.865 104 16,84 132,83
2 2,37 10.629 104,4 16.56 133,31
3 2,39 10.577 105,3 16.46 134,56
4 u.a mint a 3. valószinüleg nem mértek meg
5 2,56 10.855 105,0 16.76 134,2
6 2,45 10,751 104,1 16.70 134,51
7 2,82 11.66 97,7 17,88 130,92 <<--- szar start és lefogaztam a 2-est.
8 2,50 10,800 104,5 16.72 134.52 itt készült a köpös videó:)))))
9 2,56 10.88 102,9 16,87 133.08
készitettem több videót is a legjobb idő és a köpös videó fenn van youtube-on.
http://youtube.com/watch?v=-vIkYi7yZro ----legjobb idő
http://youtube.com/watch?v=Z3v1NSsr6EI&feature=related ------köpös videó
Összefoglalva, ha az eredményekért nem is de a feelingért és a többi rendezvényért(pl EDC Drift) nagyon megérte lemmeni. És hát a GTv is nagyon jól viselkedett a a kipufogó tömitésésének kiköpését kivéve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018904t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018905t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018906t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018907t.jpg)
Igaz már 2hete, de hiba nélkül átment !! :)