Blog

>> Egyéb147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2008-07-13

Kiautóztam az első tank benzint, méghozzá Shell V-Powert. Az autó már nem csörög ezzel az üzemanyaggal, úgyhogy maradok is ennél. Tankolásonként kb 1000 forinttal fizetek így többet, ami simán belefér. A fogyasztásom is sokat javult. Eddig autópályán 10 körül mértem. Most 100 kilométer Budapest, 150 kilométer M7-es + 1 óra araszolás az autópályán 1-esben és 250 kilométer Balaton környéki autózást követően 8,4 litert evett a kicsike. Ha nem szívjuk meg az M7-esen a balesetet, akkor valószínűleg 8-at mérek, és ennek nagyon örülök. Az igazi megmérettetés majd a tiszta budapesti autózás lesz, de a nyaralások miatt ez még messze van.

 
>> Tuning és extraAlfaSignora // Alfa 33 1,7 16V BOXER // 2008-07-13

Ati77-nek köszönhetem, h. kaptam egy hátsó szárnyat Tőle az autóra. :))
Fényezés után a férjem és apósom tegnap a medencei fűrdőzgetés helyett feltették az autóra.
Most már "szárnyalhatok" :-DDD

 
>> SzervizAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2008-07-12

Ervin Mesternek köszönhetően a csocsi minden fennakadás nélkül sikeresen átment a műszakin. Köszönöm :-) :-) :-) :-) :-)
A lengőkarokat és a szíjakat viszont cserélni kell :-( :-(

Amik lettek cserélve:

- speckó helyzetjelző izzók
- kipuff tartó gumik
- váltó bizbasz buzera :-)
- kuplungpedál gumija

Az még hagyján, hogy Nelly kisegített a műanyaglökhárítós cuccaival, ami már önmagában eszement, de kaptam egy rakás kincset érő krómos cuccot!
- Ajtómerevítő
- króm lécek kívül
- króm lécek belül
- krómos kilincsek kívül
- krómos kilincsek belül
- ezernyi kis műanyag-fém-króm kincs!

Nemsokára le is fényképezem őket!!

Ezer hála Nelly-nek itt is!!!:)

Vége a lökhárító nélküli tuning stílusnak, visszatérünk a gyárihoz közeli állapotokhoz. Örök hálám Nelly-nek, eszement sok mindent adott, amit egyenlőre nem tudtam viszonozni.
Ilyen pl.
- a nagyon jó állapotú első lökös
- vadiúj, gyári ködlámpa takarók!!!!
- Nagyon jó állapotú ajtókárpitok
- és még ezer más kis bigyó: motoralkatrészek, kilincsek, lámpák, indexek, stb, stb....

Na meg volt a müszaki elötti utolsó komolyabb beruházás.
Kicserélték az első féktárcsákat , betéteket, kapott négy új noname asszimetrikus gumit.
És ajándékba egy olajcserét szürővel(persze beépitették az árba)
Na a gumikat holnap le is tesztelem Santa Pod-ban, Europa legjobb gyorsulási pályáján:)))

>> EgyébWhiteskull // Alfa Giulietta Nuova 1600 // 2008-07-10

Ma nekiálltam. Hirtelen idáig jutottam.

>> EgyébTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2008-07-10

E.ü. doboz 1800 ft, háromszög 800 ft, mellény 500 ft.

 
>> EgyébAti77 // Alfa 155 1.8 ts // 2008-10-19

A hétvégén elindulunk egy kis pihenésre a nagy sós víz partjára.A terhelésteszt után úgy döntöttem "teherhordóvá" alakítom az autót.Előástam a gyári rugókat és visszacseréltem.Még éppen időben mielőtt az eggyikből hintaló tartórugó lett.Azthiszem szemmel látható az eredmény:)

 
>> SzervizAti77 // Alfa 155 1.8 ts // 2008-07-10

Az Egom.-i trafóhiba után újabb probléma. A szervízben diagnosztikai mérés közben elkezdett beszivárogni a víz a szellőzőrácson keresztül. Mire hazaértem (8km) akvárium lett az autó. Mint később kiderült elrepedt a fűtőradiátor.Az összes szőnyeg +szigetelés ki ,mindnent kiszárítani,a radiátort kicserélni(első nekifutásra ez nem is olyan egszerű) utána minden vissza a helyére.Az alkatrészt és a telefonos szerelési tanácsokat Marklar kollégának köszi. Összeállt,komoly volt,de legalább jó alaposan ki lett takarítva:)