Blog
Egy kis szépítgetésen esett át a kicsike köszönet öcsémnek aki nagyon sokat segített!
- féknyergek lefestve
- hifi keret fejegység csere miatt átalakítva lefújva ezüstre (eddig fekete volt)
- légbefúvók kerete lefújva
- km óra és fordmérő kontúr lefújva
- küszöbspoiler leszedve ujraragasztva(elvállt egy két helyen)
- első embléma ujra cserélve
- fehér irányjelző
- végre felkerűlt a kígyó is elvileg ezüst színűt akartam ...fehér lett
Nagyjából ennyi !!
Köszi öcskös!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018756t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018757t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018758t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018759t.jpg)
Üdvözletem Csaba!
igazából szeretnék érdeklődni tetőkárpit javítás ügyében...
bár természetesen nem vagyok egyáltalán nagy szakember meg minden /persze azért is fordulok Önhöz/ de szóval ahogyan én felmértem a helyzetet a tetőn lévő szivacsról elengedett a ragasztás, és a kárpit lóg bele az utastérbe, a szivacs meg porrá válva hullik a nyakamba. egyszerűen helyzet van
kérem szépen mindenképpen segítsen!!!!
Nem is nagyon tudok mit írni ezzel kapcsolatban, csak annyit, hogy a rozsda, és a hő dolgozott, a csavarfej lepattant, és a hőfogó lemez zörgött!
Rozsdaoldózás, fúrás, menetmetszés lehetetlen mélységben, és szögben, és kész is lett!:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018744t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018745t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018746t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018747t.jpg)
Az idén Horvátországban töltöttük a nyári szabadságot, az írás aktualitását az adja, hogy Alfával mentünk. Két hét alatt 2070 km tettünk meg autópályán, dugóban, 40 fokos melegben, hegyi szerpentineken, igen változatos körülmények között. Az autó tökéletesen, hibátlanul teljesítette az utat. Némi nyikorgás, nyiszogás jött az első futómű felöl, de a hazaérkezés után teljesen megszűnt, vélhetőleg a sós tengeri levegő és a tikkasztó meleg okozhatta a szilentek kiszáradását. Azért a biztonság kedvéért elvittem hazaérkezés után Szamosiékhoz, de ők sem találtak más okot a problémára, viszont megdicsérték az autó állapotát :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018740t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018741t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018742t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018743t.jpg)
- váltóolaj-csere
- hátsó Z-karok, csontszilentek cseréje (csak a szilent)
- légzsák csatlakozó hiba a vezető űlés alatti részen, visszajelzett, hiba kiiktatva (computerrel)
- hűtőventillátor csak nagy fordulatszámon indult be nagy hőfokon(főleg légkondival), az alacsony fordulat ellenállása cserére szorul - ideiglenesen áthídalva, így mindig 2-est kapcsol míg ki lesz cserélve
Hol is kezdjem???
Volt egy álmom... és egy nagyon szerencsés véletlen folytán sikerült is valóra váltanom... :-)
Igaz, hogy eredetileg piros bőrüléseket szerettem volna tenni a Kuwikba; de találtam annál sokkal szebbet!!!
Mivel több, mint egy évig használaton kívül voltak az ülések, ezért bizony rájuk fért egy alapos takarítás és ápolás; amit Föci-féle "húdejócucc"-al sikerült is véghezvinnem :-)
Most már tényleg tuti a belseje is... :-D
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018728t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018729t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018730t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018731t.jpg)
Sebességváltó nyikorgott kettesbe tétel közben. Valmai berozsdált, 10 perc alatt javították.
Kapott még fél liter Seleniat is a motor.
Hát tegnap este az új fényszóró bebizonyította hogy este is jó nem csak nappal...siófok felé :) Haverom is lent volt a Type-S-el persze egész este az egymás húzása ment :D. De jó este volt... Lent áll egy Ferrari a parton, haverom: "Na megyek megnézem a hátulját is mert eddig csak az elejét láttama tükörben..." na mondom fasza, annyi a riszpekt hogy ki se látszunk belőle...:D Na megyek mert holnap 7kor meló... Jóccak..
Az előző 156-om mintájára megcsináltam a hátsó lámpák "sötétítését" de mivel a mostani lámpafestékek hajlamosak a mattulásra ezért úgy döntöttem belülről esek neki. A munka legnehezebb része a lámpák szétfűrészelése 3(!) óráig tartott fűrészlap, tapétavágó segítségével utána következett a festés végül spec ragasztó+tömítőmasszával a búrák visszaragasztása.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018704t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018705t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018706t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018707t.jpg)