Blog
A jobb átláthatóság, és az esetleges kasznihibák (rohadások) feltárásához inkább kiszedtem a szőnyeget is, és kibontottam a csomagtartó kárpitjait is. Nem volt baj.. A padlókárpit alatt szét volt mállva a bitumen, és állt a víz (valószínüleg a fűtőradiátorból ömlő víz maradt ott). Rohadások a bal és jobb első sarokban, + a csomagtartó kát oldalán a tornyok mögött.
A biztosítéktábla körül óriási kábeldzsungel volt, de rájöttem hogy az egészet az utólagosan belekókányolt risztó okozza. Kitéptem az egészet, mindent visszakötöztem eredeti állapotába. Most rend van, nincsenek töredezett vezetékek.
Kitakarítottam az összes bitumen és szigetelőanyagot, megcsináltuk a lakatolást. Még kap egy teljes rücsi kezelést is.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018020t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018021t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018022t.jpg)
Pfffff.... Rég irtam a blogba, de a mai szerelés után nekiültem. A felnik nagyon szépek lettek.
Azóta voltam otthon(Magyaro.), de sajnos vissza is kellett jönni:((((
Elöjött pár probléma amit orvosolni kellett. Kilyukadt a kipufogó a múlt héten, a középső rész egyik tartója tört ki a csőböl, és elkezdett ingadozni az alapjárat.
A kipufogót mindjárt másnap gyorsjavítottam, de a felrakott foltot egy oldalról nem tudtam körbehegeszteni helyhiány miatt. Ma potoltam, levettük a középső részt és szépen megtisztitottam, lehegesztettem és lefestettem hőállóezüsttel:))))
DE a nap SZOPÁSa még hátravolt.
Megjött két nap alatt a lambdaszonda, gondoltam kicserélem azt is.
Probáltuk kivenni a régit.......
Probáltuk még
Megint probáltuk:(((
2,5 óra alatt jött ki...
de akkor már melegitettük a kipufogó csővet.
A kedves szerelő aki beletette az elözőt, volt szives félrekapatva belehajtani a menetbe.
Qrva anyját....
Hála az égnek maradt benne némi menet igy némi javitás után vissza tudtuk tenni az újat.
Na még megnéztük a fékeket mert valószinüleg müszakira cserélni kell a tárcsákat, ráznak fékezés közben.
Na ez volt 5 óra hossza.
Már csak az olajcsere, fékek , gumicsere van hátra:))))) ÉS jöhet a müszaki szeptemberben.
Pár elöregedett tőcsavar cserélye ami kissé megviccelt! :-(
Jó hangulatú találkozó volt. Indultam a hangminőség versenyen, de sajnos nem jutottam be az első háromba. Ettől függetlenül jól éreztem magam, nagyon családias volt a légkör, jó találkozó volt. :-)
Hazafelé a Váci úton picit beparáztam, mert az elektromos rendszer elkezdett szórakozni. A rádió ki-bekapcsolt, a fordulatszámmérő össze-vissza ugrált, a légzsák és az ABS visszajelző villogott, nem tudtam mi történik. Muszáj volt felnyitnom a motorháztetőt, és kiderült, hogy az akkusaruból az egyik vezeték kicsúszott. Szerintem az akksira bénán raktam vissza a talin a takaródobozomat, és akkor mehetett szét, de csak majdnem itthon jött ki a hiba a kátyús utakon. Szerencsére baj nincs, vissza kell csak rakni a vezetéket, de megijedtem...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018008t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018009t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018010t.jpg)
2008.06.07 Elhoztam a gyönyörűséget.Fantasztikusan jóó érzés.Azt sejtettem ,hogy jó lesz na de hogy ennyire....
Azért lesz még mit dolgozgatni rajta.Kp zár szarakodik, nincs cd-tár, valamint következik a nagyszervíz az igazság pillanata is.Hihetetlenül jóó ez a dízel bálna.És Arnonak igaza van ennyi pénzért egy luxusautoban ülök még ha kell rá költeni akkor is...
Bár a GTV fényezése egész jó állapotban van, eljött az ideje hogy még jobb legyen. Giovanniék (merő jószándékból és aranyosságból) eladás előtt kézzel átpolírozták az autót, amitől ugyan nagy általánosságban szép lett, de, sajnos, néhány helyen úgy nézett ki, mintha egy csapat kéjgázon élő mókus telefosta volna tejbegrízzel. Nem volt szép, na...
Tehát políroztassunk! Teddy ajánlotta Phon cartársat, aki az ő autóját is helyrerakta. Mivel Alfonz valóban nagyon gyönyörű lett, így Seriffel közösen felkerestük őt, kértünk időpontot, és ma sikerült is összehozni a találkozót.
Phon egész napi kemény munkával, hihetetlen türelemmel és precizitással centiről centire végigsimogatta mindkét autót, nemistudom hány réteg akármit vitt fel. A végeredmény önmagáért beszél: az autó csillog-villog és még gyönyörűbb mint eddig. De a kedvencem, hogy a karosszéria tapintása mint egy gyönyörű nő bőre - komolyan, hihetetlen sima és simogatnivaló.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017992t.jpg)
Ismét eltellt egy év és lejárt a zöldkártyám!
Ma délelőtt gyorsan megcsináltattam itt Szhelyen egy diagnosztikai műhelyben:)!
.... megkapta a szilozott gumiharangok:( helyett az újat és így kicserélésre kerül az axiál is:) a változatosság kedvéért a bal oldali kerékcsapágy is ki lett cserélve (mielőtt beáll:) ); mindezek után következett a futómű komplett beállítása:) , ja és a kormány is végre ugy áll ahogy kell neki. Mindez nem jött volna létre,ha nincs Csöri; még 1x köszönet érte:) 143000km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017980t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017981t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017982t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017983t.jpg)