Blog
Na,ma balfaszoskodtam egyet a budaörsi ósan parkolóban.Indultunk haza és van egy kurfli ott ahol az autópályáról le lehet hajtani.Én meg betoltam az orrom a lejövő kocsik elé.Gyorsan rükibe raktam és már tolattam is.Elmulasztotam a tükörbe nézni.Hiba volt,mert ott volt egy ford fiesta.
Csak néhány métert tolattam de az elég volt ahhoz,hogy szíjjel törjön a lökhárító.Beálltam a parkolóba,hogy megbeszéljem a másikkal de az lelépett.Nő volt.Biztos pánikba esett és talán hibásnak érezte magát.Az biztos,hogy nagyon rajtam volt,talán még gurult is mikor tolatni kezdtem.
Nem bántam,elég volt nekem a magam kára is.
Az idei nyaralás a Balatonon esett meg egy pici faluban,ahol kiváló hangulatot teremtettünk annak ellenére,hogy majd minden nap esett az eső.Árnyalta a képet,hogy egy pözső mellett kellett parkolni.Persze,ahogy hazaindultunk,egyből jó idő lett.
Hála GRANDO törődésének és HARI szakértelmének nem sok költeni valóm akadt eddig. (olaj, szűrök stb). Nagyon sok kellemes percet okozott számomra és mindig megnézik az utcán, még Erdélyben is sokat villognak!!!! az Alfás testvérek, mert amunkám miatt sokat járok vele külföldre.
Házunk tája éppen (már vagy 4 éve) felújítás, átalakítás alatt van. Hálószobák, előszoba, és spájz átalakítása folyik most éppen, és ehhez néha kell ezt-azt venni. Most épp zsákos vakolóanyagot vettem. Másik autó nem lévén, az Alfa csomagtartóját leterítettem pokróccal és abba kerültek a zsákok. Otthon kipakolás közben nagyon pici por a hátsó lökhárítón landolt. Nem vettem észre, eső is lemosta, csak hát a napokban látom, hogy a fényezést megmarta. A vakolóanyagban ugyanis van mészpor, és vízzel keveredve az bizony kikezdte a színezést. Öröm az ürömben, hogy csak egy tenyérnyi folt van, és elképzelhető, hogy polírozással még helyre tudom állítani. Pfff... :-((
Az év nyarán elmentünk az Alfával Malgrat de Mar-ba nyaralni. A környéket is összejártuk (Barcelona, S. Feliu, stb.) és nagyon szép tájakon jártunk.
Sajnos Monserat egy vihar miatt le volt zárva - megközelíthetetlen volt - így az kimaradt.
Sajnos nem sok kép készült - anno még nem volt digit kamera - amin az autó is látható, inkább videóztunk.
A klíma jól működött, a kis család élvezte az utat. Odafelé megpróbáltunk bemenni a monacói F1 pályára, de megfelelő térkép híján nem találtuk a levezető utat.
Kb 4000 km-t mentünk összesen.
Hazafelé előjött egy tipikus betegség a lambda szonda megadta magát. A jelenséget pusztán a fogyasztás drasztikus emelkedése kísérte, a kocsi ment illően. Odafelé kb 7,5-8 lityivel ment, mire hazaértünk majdnem elérte a 10-et. Sajnos a jelenséget akkor még nem ismertem így egy kicsit aggódtunk.
Itthon kicserélték a szondát (kb. 43e volt) a kocsiban. Később még egyszer esedékes lett, az is kb 45-öt bírt, akkor egy utánagyártott lett betéve, azzal is adtam el a kocsit 196e km-el. Valahogy jobban bírta mint a gyári.
Tegnap rájöttem hogy 1 hete lejárt a zöldkártyám így gyorsan elvittem reggel :) 7280Ft volt
Hát, eljött a nagy megvilágosodás napja.
A LEDtechniktől beköltözött az autóba 2 darab 50W-os 5000K-s xenon szett, H7es a tompítottba, és H1-es a reflektorba (vagy fordítva, ahogy kell).
Első észrevétel: bullshit. Fénye aaaz van, de hogy az izzók fókuszpontja nem ugyanoda esik, az kurvaisten. Tehát világít ez mindenfelé. Megoldás: ki kell venni majd a lámpát, és elvégezni több bonyolult kísérletet amíg meg nem kerül a rendes pozíciója az égőnek.
Már előre élvezem.
vegre megejtettük a csapágyazás utani kotelezo olajcserét
meg ha már ottjártunk akkor kapott uj tolatolampa kapcsolo gombát meg uj termosztátot is
csakmert miertne :)