Blog
Tegnap elvittem az alfát gépimosóba. Soha többet nem viszem! Az első lökös, ami újra lett fényezve 2006-ban,a mosást követően elkezdte ledobni a fényezést a müanyag ütközők körül, nagyon ronda látvány..... :-((
Jövöhéten elviszem fényezőhöz kérek rá egy árajánlatot.
Elraktam a nyári kerekeket télire.Szépen lemosva és takarítva. A végére már igen csak untam a sikálást,így nem biztos hogy,jól sikerült... ;) Az eredeti Alfás dísztárcsákat a hátsó kerekekre fel helyeztem. Talán 1 kicsit jobban mutat így a gépezet... Használgatjuk a gépet, nem minden nap,de azért közlekedek vele. Nagyátlagban 10.5 a fogyasztás. Nemrég => November elsején mentem 1 kb. 120 km-es etapot, hát... városi közlekedés ilyenkor??? sokat tud fogyasztani. A 6-oson pedig egy 130-as átlagot próbálva betartani haza felé.Így, 11.4 literesre sikerült a fogyasztás. Nem drasztikus emelkedés az idő megtakarítást figyelembe véve... ;)
Hr.-ban, Pag szigeten, Mandre nevű faluban töltöttünk 10 napot. Közvetlenül a tengerparton volt az új épület és a tulaj is rendes, barátságos volt.
Természetesen az apartmanra is kikerült az Alfás zászló! :-)
Fagyálló ellenőrzés megvolt :) valamint a hátsó ablaktörlőn nem akart víz jönni, de megtaláltuk a hibát. el volt durranva a cső szerencsére nem a kárpitnál hanem a hátsó ajtónál a hajlatban :)
Elhoztam az előző gazdájától. 126 064km-el vettem át. Vannak rajta apró hibák (gumikat kell venni, bal első ködlámpa betörve:( első fékpofák csere meg talán termosztát csere) majd lassan orvosolni kell őket. Nagyon beleszerettem!
2007.10.21-én volt az Amoresok újabb gyorsulásos, főzéses, szlalomos családias hangulatú találkozója a Kaposújlaki repülőtéren.
Ismét sikerült pár Alfással összeismerkedni.
2007.10.13.-án az ARC szervezésében sikerült kipróbálni pár új Alfát.
Röviden:
159 3,2 -es Q4 : Csúcs volt ez a csúcs autó, de valamiért mégsem fogott meg. Nem igazán Alfás Alfa ez.
147 1,9-es MJTD Q2-es: Tetszett a gép, jó kis autó ez. Nagy különbséget nem éreztem a sima 147-es és e között.
Spider 2,2 JTS : Na eez az igazi Alfa! Nem egy oriási erőgép, de azért lehet vele haladni. Ne és még sosem vezettem cabriót ezért nem tudom összehasonlítani más cabrióhoz de ez csodálatos dolog! Nagyon megfogott ez az érzés!
Úgy érzem nekem fog kelleni egy ilyen autó! :-)
2007.09.23.-án a Fiatosok tartottak egy olaszautós találkozót gyorsulással, szlalommal és egyébb jó programokkal. Alfások is voltunk páran. Na és amilyen kategóriában indultunk ott mindenhol elsők is lettünk. Szóval taroltak az Alfák. :-)
A mini rallyban az 1,6-os kategóriában első lettem!!
2007.08.19.-én egy újabb kajálós, piálós, beszélgetős Alfás összejövetel volt nálunk. Jó kaják, koktélok, barátok. Na meg mivel jó idő volt, medencézés is volt.
Na és volt inasom is aki kiszolgált! :-))
Ma megtörtént az első kötelező szervíz a vétel után. Vezérműszíj, feszítő görgő, tartó görgő, vízpumpa, hosszbordás szíj. Meg ki lett cserélve a jobb első ablakemelő kapcsoló is ami eltört..
Meg lógatták a futóművet is, cserére ítélve: bal első felső lengőkar, axiál gömbcsukló és 2db hátsó hátsó kereszt lengőkar. Nagyon jó hangulatban telt a csere, igazi Alfa Romeo-s környezetben...bár egy FIAT és egy Lancia is volt a 166, 164, 2db 156 és az én JTD-m mellett. A műhely teli volt Alfás jelekkel és Alfa logós munka ruhában dolgozó szerelőkkel...Nagy köszönet Menyus-nak és csapatának!!Aki Eger és környékén Alfázik azoknak csak ajánlani tudom!!!