Blog
Az elmúlt 3 hónapban sikerült szert tennem egy szett Tomason TN1 (Black polished) típusú felnire, amin voltak kisebb padka nyomok. Szálcsiszolást követően szépen eltűntek.
Rájuk kerültek az Uniroyal Rainsport 3 gumik, illetve lett hozzá rendelve új kerékőr szett is.
Időközben elkészült a Giulia style pajzsom is.
Mivel a fékek elöl cserére éretek, így a nagyfék mellett döntöttem. 166 2.5 V6 nagyfékje, (konzol, távtartó) hozzá rettentő mehezen és hosszas várakozás után sikerült szerezni 330-as fúrt mart Rotinger tárcsát, hozzá Textar betéteket.



Elkezdett ütni fékezéskor a hátsó tengely. Betétek állapota még nem voltak teljesen csere érettek, de újjak sem. Kapott most új tárcsákat és betéteket (Maxgear). Ezt a márkát nem ismerem, mint ahogy a többit sem. Előtte TRW volt. Pár éve lett cserélve újra.
A bal oldali féknyereg egyik csúszkája be volt ragadva.
Most próba úton ismét rázódásoktól mentes volt a lassítás.
A levett tárcsán egy fékbetét formályában egyező felszíni beégés / elváltozás látszódott. Talán egyszer meg melegedett és nem volt ideje vissza hűlni, kézifék parkolóba be húzva és ez kevésbé volt hasznos számára, de csak tipp... Remélem többet nem lesz ilyen. Majd figyelek hogy rá hogy ne úgy essek be a munkahelyemre :D Sajnos 1-2X előfordult.


Ma bekerült az alsó légbeömlő szélére.
A villanyt a benzinpumpa reléjéről kapja.
A rácsatlakozást egyszerűen úgy oldottam meg hogy hozzáforrasztottam a vezetéket a relé lábához.
A vezérlőt először ide tettem, de innen nem ért el a hozzá adott vezeték a lámpákig. A helyzetjelző csatlakozója is a túlsó oldalon van, így a vezérlő átkerült a bal lámpa mögé. A csatlakozóra menő vezetékre ráforrasztottam a vezérlő kapcsolószálát.
Ha felkapcsolom a helyzetjelzőt a DRL elalszik.
Elsőre minden működik.
Jó nagy fényereje van, tuti lehet majd látni.
Teszt holnap, mert esik az eső és nem akartam kijárni a garázsból.
Immáron három ritka extrával rendelkezik PHuBi:
- tempomat
- DRL
- email cím












Át kellene térnem az online navigációra, így a PC-ről közvetlenül lehetne az utakat átküldeni.
A gondolatot ma tett követte, vettünk egy alap tabletet: Lenovo TB-7305F, amit PHuBi nevére "regisztráltam".
Innentől saját gmail címe, drive-ja és még sok miegymása lett.
Teszt holnap.
Jó pár évet bírt de elfáradt. Hála ég még egy utolsót indított mikor a semmi közepén voltam a hegyeshalmi tavaknál épp merülni, és a környéken se volt olyan aki tudott volna segíteni. Vagy esetleg több óra múlva. Aztán végleg elfáradt.




A vezetőoldali ülés bal oldala kicsit megkopott az évek során, ezt feljavítandó vásároltam a borfestek.hu weboldalon bőrszínező balzsamot. Sokat dobott rajta, nem bántam meg.
A balzsam 2600 Ft volt. (A posta 1390)

Az egyik cső hő hatására kicsit elkezdett tágulni. Nem szerettem volna ha vmikor vhol gondol egyet és elfarad. A gyári csövekkel egy árban volt a Twinznek egy szilikon szettje. Időtállóbbnak tűnnek mint a gyári úgyhogy ezt választottam. Otre elteszem a gyárit 😃





Beállt főtengely szíjtárcsa, hosszbordás szíj, Dayco