Blog
Mivel nem volt se Pótkerék se emelőm csak egy javító készlet ezért vettem egy Pótkerék szettet. Valamint hátul sötétített lámpák voltak. Ezeket ma kicsereltük gyárira.





Egy ideje már rázott az autó eleje gyorsításkor, egyértelmű, hogy féltengely. Ki is lett cserélve, illetve a felső motortartó bak ki volt szakadva, így az is cserélve lett.
Ma kapot az Alfa 4db új Continental EcoContact 6 nyári gumit, mert a régiek profil mélysége már nem volt az igazi és elég régiek is voltak.
Ezzel egy időben megnézettem a bal hátsó téli gumimat is, mert abból jobban szökött a nyomás, mint a többiből. A gumis talált is benne egy vékony 1cm-es fejnélküli szeget, amit kívülről egyáltalán nem lehetett látni. Így a nyári gumi csere mellett a defekt is be lett foltozva.
Szegény Alfa a karantén miatt nem nagyon van mostanában használva, és álltó helyében a hátsó ablaktörlő motor tengelye úgy döntött, hogy berozsdásodik. Ezt úgy vettem észre, hogy a lapát az első törlésnél megállt az ablak közepén. Kiszedtem a motort, de a belső mechanikának nincs baja, és egy kis kézi segítséggel a motor vissza tudta vinni a lapátot a vég állapotba. Kapott a tengely egy kis kúszóolajat és járattam lapát nélkül a motort.
@Update: Megint nem volt használva a hátsó ablaktörlő egy ideig, és megint megállt az ablak közepén a lapát az első törlésnél... Megint szét szedtem, de most a lapát mozgató tengelyt szétbontottam amennyire tudtam, és befújtam rendesen WD40-nel. Járattam megint lapát nélkül jó sokáig miközben fújkáltam rá a WD40-et és a tengely túl végén folyt ki a rozsdás WD40. Sajnos nem tudtam teljesen szét szedni a tengelyt, így nem lett rendesen kitakarítva... A végén lehet be kell szerezzek egy új hátsó ablaktörlő mechanikát.
Benzines az autó, ja nem... Ma sikerült beleraknom 40 liter benzint. Mindent elb@sztam, amit csak lehetett, szóval így sikerült. Kb pár hónapja az i30ba ment gázolaj a benzin helyett.
Szóval bontás. Kis áram az szivattyúnak és az üzemanyag szűrő kimenetére egy csövet egy kannába vezettünk. Jó kis délutáni program volt, ha már nem indult be a kocsi. :-):-)
Öregszem. 8-)
Üléslap alá a patent: 50500769



Szerintem elkezdett búgni a jobb hátsó kerékcsapágy, így vettem egy újat, és kicseréltem. Bár valami nem az igazi...


A tavalyi nagyon csúnyán elrontott motorháztető fényezését korrigáltattam.Gyönyörű lett!Mármint a mostani...És a legjobb,hogy végre találtam jó fényezőt!
2 hete történt,de csak most írtam blogot róla.

Egy kis ajándékcsomag nekünk!
Így kb. eljutottunk oda,ahova szerettem volna,hogy eljussunk külső-belső dizájn szempontjából.


Mgjöttek a cuccok Lacitól, a benzincsöveket gyorsan le is cseréltem. Feldobtam 2 képet mi jött le és milyen az új, durva a különbség. Elfújtam egy doboz szilikont a gumi és műanyag alkatrészekre, csillog mint a Salamon töke :D
Holnap ha valaki nem ér oda OT vizsgára akkor én leszek a beugró, bár a koronavírus helyzet miatt már nem lett annyira sürgős szerencsére.


Mi tagadás, szegény munkásautónak van használva. Az elmúlt egy-két écben elés sokat hurcolásztam cuccokat ( evező, mellények, fűkasza ), így arra jutottam lehet egyszerűbb volna kiszedni a hátsó üléseket. Most ennek álltam neki.

Kirándulni voltunk a Kékestetőn.
Azt tudtam hogy a 159 nem egy versenyautó, de bevallom kicsit nagyobb teljesítményt vártam. Ha a 155-nek nagyobb tempónál nyomtam egy Entert az azért megindult. Itt viszont semmi... Sokan írták hogy a 159 2.4 az egy igazi élmény autó, nem tudom hogy miután jelentették ki de valamit nagyon benéztek. Nem érzem azt a vad gyorsulást amiről áradoznak. Nem érzem azt hogy vissza váltás nélkül magabiztosan tudnák előzni. Nem érzem azt hogy velem van az Erő!! Audi,BMW alázó ez a kocsi?!?! Miket aláztok? 1.6i, 1.8d?! De abból is a 15 évnél öregebbet... Nem tudok álló helyzetből ki rajtolni, 1=35-40km/h?!?!?! Nem lenne amúgy rossz ha nem lenne ilyen nehéz, és ilyen rövid a valtó...a 155 kevesebb ló de mégis jobban megy mivel könnyebb. Olyat is olvastam hogy a GYÁRI 210 lovas jtd megeszi a GYÁRI 3.2 jts-t. Hát persze... Az álmaikban lehet... Valamint a gyönyörű 5 henger hang ezért van mindenki oda? A 3.2 v6 jtsre megköpködnek?! Itt mindenki hülye? Ezzel nem leszolni akarom ezt a típusú motort mindössze ha más is ilyet szeretne ne legyenek illúziói, nem kell mindenkinek minden hülyeségét elhinni akár a brutális teljesítmény, akár a GYÖNYÖRŰ 5HENGER HANGJA, akár az 5-6 literes fogyasztásról(általában ezek az emberek mennek 80-90-el a kamionok seggébe a pályán, fordulatszám mérő pedig el ne érje az 1500-as fordulatott, mert akkor már sokat eszik ... Ezek a motorok előbb utóbb úgyis meghálálják ezt a kínzást... Akkor meg lehet szar olaszozni. ) vagy épp a 150e km-es futásról legyen szó.








