Blog
A motor elnyerte végleges formáját...elvileg. Programozás kész. 245 LE, 330Nm. Annyira jó lett a nyomatékgörbe, hogy 1750-es fordulattól, már rendelkezésre áll minimum 300 Nm a teljes fordulatszámtartományban!
A cím nem keveset sejtet.
1mm-es lemezből hajtott küszöböket a helyére hegesztettük. Mindkét oldalt kompletten, nem akartam toldozni-foltozni. Kívül belül 2k epoxy, ha már csáposon volt, akkor levettük a kipuff dobot, mert felette picit felületi korrózió volt, plusz ahol még volt egy pici felcsiszoltam , epoxy után rücsizve lett mindenhol. Kerékjáratokból kivettem a dobbetéteket, szintén ki lett fújva, sterimobbal kimostam a dobbetéteket.
Az új küszöbbe beletoltam 1l sika üregvédőt (5napja meglehet pusztulni a vegyszerszagtól a kocsiban :D) Újra lett fényezve, az új küszöb alját is megrücsiztem fényezés elött. Aztán a végére kapott egy teli polírt a kocsi végén waxal, és egy belső takarítást, bőrápolást. Ilyen ez a karantén :)






Megsajnaltam a GTA ülésszettet és úgy döntöttem hogy bekerül a Q2be... Kicsontoztam, kiporszivoztam a belteret és bekerültek. Előtte lévő héten pedig lecsaptam egy szett gyári 18as ducati Corse szettre. Ez is felkerült. Így most már tetszik a gép az 1es számú pilótának is... Az asszonynak.







Kicseréltem a hátsó szivargyújtót USB töltőre. Nem nagyon tetszik színe. Keresek valahol pirosat. Erre nem figyeltem. Elég rossz állapotban van itt a lapok felülete. Karcos. Sosem láttam még. :D Csere érett ez is úgy látom. Elég egyszerű volt szét pattintani.

Kicseréltem az izzókat. Csoda, hogy működött még 7. :D Rendelnem kellett ezt is, mert minden zárva van...

Üllőn, a Riegler autóház szakszervizében megtörtént az első kötelező karbantartás.
Ma 18 éve gördült le PHuBi a gyártósorról.
A vírushelyzetre való tekintettel a garázsban ünnepelt és csendesen várja az idei kalandokat...
Hosszbordás szíj csere kompletten: feszítő- és vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa.
Plusz egy felső motortartó.





Anno beszereltem, de mivel nem tudtam elérni hogy normál tempóval játssza a dalt, ma kikerült a kocsiból.
Rendeltem egy 139dB-es kompresszoros kürtöt, azt akartam betenni helyette. Mivel azonban csak kicsit hangosabb a gyárinál nem került be.
Szóval egyenlőre csak a gyári duda működik...