Blog
Mint hogy már irtam az autó németből jött és a bölcsőt még tavaly felújitottam mivel rozsdás volt. Még egy dolog maradt az a motorház tető. Ezen három helyen van rozsda amit a kereskedő kijavitott akor azt mondván hogy kavicsfelverődéses volt az autó és ezért lett újra festve. Ez azért egy év alatt megváltozott. (2 kép) Sikerült szereznem szinazonos motorháztetőt ami tenyleg kacsicsfelverődéses volt. (1 kép) A sérüléseket kipontoztam majd vizbecsiszoltam és polliroztam. A belsejét kifújtam üregvédővel. Igy szerintem pont jó lett mert a 10 évnek megfelelő állapotú lett az autó. Nincs újra festve egy eleme sem. Sérülésmentes! A motorháztető elég borsos használtan és utángyártottam is 50000 ft. Plusz a festék meg vizpapir polirszerrel ami kellett hozzá kb 4000 ft volt.






Lógó utasoldali napellenző cseréje gyári újra. Rendeltem hozzá ellenoldali tartót is, de nem azzal volt baj, elég volt a "fődarab" cseréje.
Költségek:
Napellenző - 18.712 Ft
Támaszték - 4.064 Ft
Kiszállítás - 1.905 Ft
Innen rendeltem:
Autócentrum Szabó





Megérkezett a rendelt gumi Romániából pont olyan mint a többi csak 2mm jobb😊.Mivel esős idő van a felszerelés bizonytalan ideig csúszik.

A műszaki vizsga közeledtével kicsit túlszervizeljük az autót. Ennyit tényleg megérdemel, illetve azt hiszem mi is megérdemeljük, hogy végre rendes fék legyen rajta. Két éve centrírozták a dobokat, ragasztották a hátsó fékpofákat, és nem lett jó. Félrefog, egyre durvábban. A teli első tárcsák pedig nincs mit szépíteni, harmat gyengék. Műszakin biztos átküldtük volna nagyjából úgy, ahogy van. Én viszont rendes féket szeretnék, úgyhogy most ennek is eljött az ideje.És pár egyéb beavatkozásnak is.
Úgyhogy holnap nagyszervíz.





Kezdődött úgy, hogy az előttem lévő autóban láttam, hogy ég a ködlámpám, de nem tudtam lekapcsolni csak ha a biztosítékot kivettem...
Utána nem sokkal ugyan ez játszódott le a távolsági fénynél...
Következett egy kátyú után, hogy a műszerfal elsötétedett és a motor megállt, mint később Vittorio megfejtette egy motortéri nagy biztosíték miatt, persze az meg más ok miatt olvadt ki.
Utána már a "kulcs" kihúzásánál sem mindig vette le az áramot a műszerfalról...
A hibák oka az volt, hogy a csoportkábel több helyen kidörzsölődött.
Viszonylag olcsón megúsztam, 20.000 ft volt a hiba feltárása és kijavítása.
A váltó szerkezetben lévő kis rudat szemrevetelezes miatt szetszedtem illetve rendeltem hozza azt a ket műanyag gyűrűt gyarit. A rúd nem volt berohadva ahogy az a 6gangos 47-56-gt vonalon megesik... Sőt újszerű állapotban van a két gyűrű se volt gáz de ha már ott voltam csereltem a rudat grafit zsirral megkentem. Illetve a valto tetején lévő kemlelonyilasrol hiányzott a fedél ezt is rendeltem gyari újat. A kocsi mar vagy 2 honapja nem volt sehol kicsit jarattam a mocit...





Szóval úgy néz ki sehol sincs gumi (a találkozón kilyukadt és a perem tönkre ment helyett) mindenki írja hogy van de még sincs.Az egyik Nokian kereskedő ma felvette a kapcsolatot a gyárral de nem gyártanak és nem is fognak többet gyártan a gumiból.Szerencsémre oda tette magát az ügyben és talált 4 db Nokian line gumit egy román raktárba , úgy néz ki ez az összes európában.Na akkor hagy jöjjön 1 db a spiderre , beérkezési idő 3-5 nap.Még egy teszt hátha belefér😉!