Blog
A neromból megmaradt formula üléseke raktam bele a Rossoba,nekem ezzel a belsővel nagyon teszik😍a kalaptartót is kicseréltem a neroéval,mert az rolós és sokkal szebb igy nekem😊Berakás elött letakarítottam és a bőrt is lekezeltem meg a műanyagok is megtisztultak😊



Tegnap befejeztem végre a donor bontasat is... Rengeteg karosszéria elem illetve egy komplett belső és még sok apróság lett beszerezve tartaleknak... Sajnos sok dolog van amit már most sem lapni a gtahoz ujonnan úgyhogy be kell tarazni amivel csak lehet. Külső elemek közül csak első lökhárítóm nincs minden egyéb ami nem olxan mint a sima 47en spejzolasra került... Az ülésszettnek még nem tudom mi lesz a sorsa mert annyira szép állapotban van hogy lehet beteszem a kocsiba. Elkotyavetyelni biztos nem fogom sok helyet nem kér. Az egyik szettet ami nem lesz a kocsiba vagy beteszem a Q2esbe vagy sajnos csak el kell adjam fotelnek sajnalnam megcsinalni bár kétségtelen jól mutatna a nappaliban. 😎 Remélem találok rá olyan vevőt aki tudja mi ez és megbecsüli...
A hűtőviz csak varosban maradt 90en vagy ha temposabban közlekedtem.. Utóbbit itthon nem nagyon lehet... Rendeltem torinobol uja termosztátot tömítéssel és cseréltem. A régi tömítés kicsit rá volt gyogyulva a házra de lejött kézzel... Kb 1 óra meló...




Végre le tudtam cseréltetni a rozsdás csomagtér ajtót. Bontott került rá, fényezéssel, szereléssel, lökhárító polírral.
65000 HUF
Első körben volt egy kis segítségem :)))
-Bal első ajtó kábel elvezető harmonika cserés volt
-műszerfal izzók cserélve eredetire (kilométer óra és műszerfal középrész)
-'A' oszlop takaró műanyag cserélve egy szép állapotúra, már csak egy csavar fedő kupakot kell keresnem.
-bekerült a vezető és utas oldali légzsák vezérlő kábelekkel. Még géppel rá kell csatlakozni és törölni a hibát.












Sikerült szereznem egy pár bontott, de újszerű állapotú lengőkart, köszönet értük az Alfadeponak :) Egy alapos brigéciolos mosást és "tisztítófestést" követően mehet is fel az autóra :) Ha emberi idő lesz, hétvégén felkerülnek





Az autóban lévő óracsoportnak volt egy olyan kis hibája, hogy befolyás volt az "odométer" kijelzőjén. Elég idegesítő és illúzióromboló jelenség volt, így ezt is megcsináltam. Bár nekem csak a picike kijelzőpanel kellett, mivel senki nem ad el ilyet külön, komplett óracsoportot kellett vennem, 15.000 Ft-ért. Cserélhettem volna komplett óracsoportot, de szerettem volna, ha megmarad a valós kilométerfutás, így inkább csak a kijelzőt cseréltem. Szétbontottam a donor óracsoportot, kiszedtem belőle a panelt, az autó saját óráját szintén szétkaptam, és beraktam abba. Valamint, ha már úgyis szét volt szedve, kicseréltem néhány rizsszem izzót is, mert a felsőbb tartományokban mindkét oldalon ki voltak égve :) Miután mindent kicseréltem összeraktam az egységet, és vissza is raktam az autóba. Fain lett :) Két "easter eggel" lepett meg az autó: az összkilométer valamiért 3km-el kevesebb lett, és fixen világít az abs ikon, ami eddig elaludt :D Ha valaki tudja ennek mi lehet az oka vagy miként lehetne eltűntetni, az ne tartsa magában :)








Olaj csere, szűrő+légszűrő, pollenszűrő.
128.900 km
Lassan összeáll az első szerviz.
Amik cserélve lesznek:
- Vezérműszíj (összes görgő+vízpumpa)
- Hosszbordásszíj (összes görgő)
- Olaj (Selenia Racing)
- Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
Illetve ha már meg kell bontani a motorteret, akkor egy kis rendrakás és csinosítás.
Festegetés, tisztogatás. :-)







