Blog
A tavaly berakott kínai rádió helyére ma bekerült a karácsonyra kapott JVC KD-X141.
Mivel ez se kapcsolható gyújtás nélkül ezért maradt a külön kapcsoló a könyöklőben.
Furcsa mert kikapcsolva 3,8 mA áramot vesz fel, ami szinte semmi, tehát nem indokolt a gyújtás általi vezérlés. Ha direktbe kötöm akkor viszont elveszik a gyújtásra megszólal/elhallgat extra. Szóval maradt minden a régiben.
Gyakorlatilag csak be kellett dugni a régi helyett és már rendben is volt.
Elvileg USB-n keresztül vezérli az android telót és tölti is. Egyszer ki kellene próbálni.








Még Karácsony előtt volt egy üzleti utam Krakkóba. Majdnem egy Mazdával mentünk, de végül csak úgy alakult, hogy a 159 vitt minket. Az utitársam közel 7 órát tervezett be a 445km-re, a google 5ó55p-et. Korán, még sötétben és ködben indultunk. Az autópálya ködben kicsit olyan élmény volt mint egy repülővel a felhők között. Suhantunk, faltuk a métereket, gyűrtük a kanyarokat. A Tátrában jeges havas út fogadott minket. Manuál módban, fülekkel váltogatva zseniális élmény. A teljes kontroll érzése, ahogy a kormányt végig fogva pöccintem a havas hajtűkanyar előtt 2-esbe. Átfűzöm a kanyaron és a kormány elengedése nélkül dobom feljebb egyel ahogy kigyorsítok. Ez nagyon tetszett. A menetidőnk pedig.. 5ó30p. Nem tudom hogy, csak haladtunk, közben beszélgettünk. Néha voltak rövid feszült csendek, amikor az utitársam megjegyezte, hogy "itt felesleges előz..."
de már ekkor 450Nm lapított minket a bőrfotelekbe és komplett kocsisorok tűntek el a visszapillantóban.




Karácsonyra megleptem a NagyVadat Selenia Racing 10w60 olajal és egy Bosch olajszűrővel.A csere később lesz mert meg kell várnom,hogy kiderüljön mi is csattog a motortérbe😕.Elvileg nemrég cserélték az olajat is benne, a vezérlés és kupplung cserével eggyütt csak sajna 5w 40-es olajat raktak bele😏.Az meg nem bele való😫.

Mivel a Micheline Snowsport 195/60 R15" téli gumiszett 2006-os DOT volt (igaz ez még "AZ A MICHELIN") és bár a profilmélység miatt éppen egy téli szezont kifutott volna, inkább vettünk egy új szettet. Annál is inkább, mert jövő ősszel a 159-re is új téli szett kell, és elég megterhelő lenne egyszerre 8 gumit venni.
Szóval a választás az Uniroyal MS plus 77-re esett. Ajánlgattak mindenféle másodszériás gumit, amik a neves gyártók olcsóbb termékei, de nem mertem olyat venni. Több helyen azt olvastam, hogy első évben király, de a második szezontól már gáz - zajos, gyorsan kopik stb.
A 159-en viszont nekem nagyon bejött az Uniroyal rainsport 3, úgyhogy úgy döntöttünk, kipróbáljuk a 147-en a télit. Ha feleségemnek bejön, jövőre én is ugyanilyet veszek a 159-re (csak persze 17-es méretben.
Újonnan a profilmélység több mint 9mm, a minta alapján pedig esős, latyakos időben is jó teljesítményt vetít előre.
Majd elválik :)






Belefutottam aprohirdetesek között egy Alianteba, asszem nem kell bemutatnom a nyomót. Gondoltam kiprobalom és tovabbadok rajta. Szereztem hozzá egy ládát, kocsiba berak és baj van. Már nemigen akarom eladni. Baromi jól szól na. Lehet megmarad arra az esetre ha kell a hely a kocsiba, igy nem kell nélkülözni a mélyeket.

Csak egy olajcsere olajszűrővel és levegőszűrővel.
MOL Dynamic Gold 5W-30
Olajcsere olajszűrővel, levegőszűrővel és UFI üzemanyagszűrővel.
MOL Dynamic Gold 5W-30
Kicsit javult mára az időjárás és a kb. 6 éve a garázs polcán porosodó gyári pedálszett beszerelésre került. A munkálatokat "JETi" cartárs kivitelezte. Fasza lett! :-)








1 hónap telt el a csere óta, majd megint nem indult. Zé soron kívül fogadta, mint kiderült a testkábellel volt gond. Reméljük ezzel lezártuk a dolgot...