Blog
A hétvégén bekerültek a stabpálcák, és a hátsó szilentek a kocsiba, de ezt sajnos 2 teljesen berohadt ABS jeladó bánta.
Ma vettem át az új jeladókat (mindkét oldalra), plusz egy flexicsövet, így az autó futóműve, kipufogórendszere nagyrészt új, a fékrendszere jól működik.
A motoron pár hónapon belül vezérléscsere lesz, akkor további szervizelések jönnek (pl. szelepfedél-tömítés) várhatóak, addig remélhetőleg nyugi lesz. :)
Alkatrészek:
2x ABS jeladó hátsó (Bosch)
Flexi kipufogó cső
Km állás: ~175.000
Egy ideje nézegettem, hogy milyen lehetőségek vannak a gyári kipufogót lecserélni. Lukas még nem volt, de már igen csak mállott a külső héj a hátsó dobról.
Kerülni szerettem volna a fúrás-faragást, ezért Paragi típusdobot rendeltem (22 600 Ft szállítással). Természetesen kapott két új gumibakot is (1 200 Ft).Tényleg mindenféle alakítgatás nélkül passzolt.
Egyenlőre jók a tapasztalatok, kellemes nem zavaró a hangja.
KM:191 049




Két éve birtoklom az autót, most jött el az ideje a műszaki vizsgának. Egy gumiharang kellett rá. Vizsgabiztos annyit fűzött hozzá,hogy nagyon egyben van.....km:180553
Pillanatképek...
A legnagyobb trófea a Gavia hágó volt a maga 2.652 méterével. A hágó listám szerint a 4. legmagasabb Európában. A Stelvio (2) már megvan.
Lassan ideje Franciaország felé venni az irányt, mert a Col de l’Iseran (1 - 2.764 m) és a Col_de_Restefond (3 - 2.680) ott van...










Km óra állás: 56.915 km
Együtt megtett út: 1.415 km
Együtt töltött idő: 12 nap
Tankolt üzemanyag: 164,95 liter - ebből 57,36 az első teletankolás
Tankolt üzemanyag ára: 64.543 Ft - ebből 23.783 Ft az első teletank
Átlagfogyasztás: 7,6 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 28,81 Ft/km
Napi átlagos futás: 117,92 km/nap
Túl az ezévi nyaraláson.Csodálatosan sikerült és ebben méltó társ volt a 159.
Budapest-Zalaszentlőrinc-Opátia-Zalaszentlőrinc-Budapest útvonalon kb 1200 km-ert tettünk meg.Átfordultunk a 173000-be és mintha egyre jobban működne alattam.Igazi hosszútávfutó.
Három felnőttel,megpakolva,kevés város,kicsit több országút,sok autópálya,sebességhatárokat viszonylag betartva ( kűlföldön még jobban utálom,ha bemérnek).Nem rossz...Jó ez a 2.0.Bár tudom,a szervizeléskor legalább ilyen lelkesnek kell majd lenni,mondjuk egy porlasztó felújításkor vagy kettőstömegű cserénél.
U.i.:a pontosság kedvéért hozzá kell tennem,hogy a tankolásból számolt fogyasztás szerintem 2-3 decivel több.De ennyire azèrt nem követem nyomon...


Olaj (csere): 20.000.-
Első fékbetét csere, TRW: 17.000.-
Tetőantenna: 2.000.-
Gyertyacsere: 5.200.-/db (20.800.-)
Km:128.458
Régi volt, lecseréltem.
Bosch: 9900.-