Blog
úgy indult, hogy csak a bölcső felöli szilentet kell cserélni(-szakadtak voltak,főleg a jobb oldali), de sajnos az utángyártott moog lengőkar mérete nem volt azonos a gyárival, így a gyárihoz utángyártott szilent gyakorlatilag átesett a lengőkaron, így kapott két új alsó lengőkart Frap olasz, ami jelenleg elérhető volt.

Mivel sikeresen tudtam autómentőt intézni barátaimtól, elhoztam az autót. Végre tulajdonomba került ismét egy ALFA!
Autómentőre azért volt szükség, mert sem műszaki vizsga nincs az autón, sem pedig a motorja nem mükődik tőkéletesen(hajtókarcsapágyas).
SOK MUNKÁVAL TALPRA ÁLLÍTHATÓ! NEM TŰNIK EL A SÜLLYESZTŐBEN!





A hírdetés számomra vonzó feltételekkel jelent meg, ezért ellátogattam a kereskedöhőz!
Mivel valós dolgok voltak a hírdetésben, s tetszett az autó le is foglalóztam!
Keresgéltem-keresgéltem, s egyszercsak mire bukkantam
Olaj+szűrők, két stabpálca és futómű állítás, valamint gariban a kiegyenlítő tartály (kb. 30 ezer km-et bírt)
Km óra állás: 198450
Már régebben tervezem, hogy lefóliáztatom a kocsi B oszlop mögötti üvegeit, így végre ez is elkészült. Továbbá egy első szélvédőcsíkot is kapott.
A felniket átfújattam grafitszürke színre. Ez még nem annyira fekete, hogy ne látszódjon, viszont nem is a "megszokott" gyári ezüst. Mindegyiken volt padkanyom, ezek is javítva lettek, és kettőt görgőzni is kellett.
Új felnire új guruló is jár, Falken után most Kumho a kiválasztott 225/45 méretben.
Fóliázás: 27k
Gumi: 80k
Felni javítás és fényezés: 40k


Első lengőkarok plusz féltengelyek cseréje.
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia 20K for Alfa Romeo olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
Km. : 133 718