Blog
A vizsga előtt nem csak a szélvédőt, hanem a futóművet is rendebe akartam tenni, bár az sose lesz okés… :-(, a multkori kormányösszekötőcsere konkrétan 4 napig tartott, most ujra ki kellett cserélni, most monrooe-t kapott(plusz egy stabpálca, ha már úgy volt..)… kiváncsi vagyok, hány napig lesz csöndes a futómű….
A bejáratást megkoronázva elgurultunk Olaszországba, Tarvisio-ba.
Hazafelé az tette fel a pontot a dologra, hogy a parkolóházban egy másik Giulietta mellett volt csak hely :-))






Az öt napos élményeim között ezt írtam: "- Tempomat gombja érzéketlenebb. Sokkal erősebben kell nyomni. Érthetetlen, hogy miért?"
Ma viszont rájöttem, hogy mi a gondom a tempomat "recall" gombjával. Egyszerűen nem úgy működik, mint a 159-nél volt. A szitu:
- Autópálya 130 beállítva, gurulunk.
- Jön egy 100-as korlátozás, finoman fékezve visszalassítunk 100-ra.
- A tempót gázzal tartva átmegyünk az alagúton.
- Korlátozás feloldva, elkezdünk gyorsítani gázzal.
- Gyorsítás közben a "Recall" gombot megnyomva a 159-nél átvette a vezérlést és rezzenéstelenül tovább gyorsít a beállított értékre. A Giuliettánál csak akkor fogadja el a gombnyomást, ha előtte teljesen levettem a lábam a gázról. Így egy "bólintás" benne marad a rendszerben, ami az utasokra nézve nem túl kellemes.
Még reménykedem, hogy bennem van a hiba és rosszul használom...
Szerettem, de közel 8 év után eladtam. Jó kezekbe került, emiatt nem sajnálom annyira. Vicces, hogy egy hónapja még két Alfám volt (GT & GTV), most egy sem maradt.
Utolsó képem róla, amikor még nálam volt...
Sok-sok boldog kilométert! :)

6 Celsius fok, pára, és én rendszámot ragasztok :-)
Pityukomának köszönhetően sikerült szépen befoltozni 6 csavar lyukat a művelet előtt.
Matrica vízszintessége nem tökély, nem tudtam mihez állítsam és mire rájöttem, hogy a lökhárítóban gyárilag meglévő kis gödröcskékhez kellett volna pozicionálni, már fent volt :-(
Na mindegy, az előző autón lefelé konyult, ez meg kevésbé ugyan, de felfelé egy kicsit. Hajszárítóval melegen tartva vizesen ragasztottam.
Javaslom ezt a cikket.








Motor csere mivel ez már sok olajat evett.Km óra állás jelenleg az új motornak 166500km
Új szíjakat, vezérlést, szíjfeszítő görgőket, vízpumpát, és olajat kapott :)
Kicseréltem a jobb hátsó ajtóm ablakemelő szerkezetét, mert eltört már régebben ,és random lecsúszott az üveg , a fával kitámasztós módszer meg már nem volt elegáns :)
Végre erőt vettem magamon,hogy nekiálljak.
Donor ajtóm volt, így abból lett első körben kiműtve az alkatrész.
Mondjuk megpróbáltam lepasszolni a munkát némi kp fejében ,de lassan már odaig jutunk ,hogy egy szerelőnek könyörögni kell ,hogy munkát adjak neki pénzért cserébe.
Ez azért már nevetséges, mikor ilyeneket mondanak,hogy "miért nem csinálod meg te" , "tudod te is bármi közbe jöhet, Olasz" .
Azt válaszoltam ,hogy akkor meg is csinálom én ,amire jött a válasz,hogy kezdjük elölről, mikorra kell az autó.
(Persze innentől kezdve már nem nagyon érdekelt a dolog)
Na hagyjuk is 1.5 óra alatt megvolt, köszi Apa a helpet.
Minden működik.