Blog
Csomagot kaptam végre. Megérkezett az első toldat és a szárny. Egyből ment a festőhöz. Küszöböt Ti-t szeretnék azt azért nem rendeltem. Meg kell hagyni csomagolni azt tudnak az Alfisti- nál.






Megadta magát a régi akksi, amivel anno vettem az autót.
74 amperes BANNERt vettem helyette.
Km: 219.777


Megvolt a második hosszabb túra szintén Békés megyébe az ünnepek alatt. Sajnos a bal hátsó ablak becsípődés gátló hiba visszajött. Csak javítani kell. A gyanú, hogy a hidegindítási problémát a akkumulátor okozza úgy tűnik nem igaz. Multiméterrel mérve indítás közben sem esett vissza nagyon a feszültség. Hazafelé szintén történt regenerálás, de ezt csak a pillanatnyi fogyasztás megugrásából vettem észre. Eddig 2 db regenerálás történt, a regenerálások között a távolság több mint 1000 km. A fogyasztás hosszú távon országúton tempósan haladva 6-6,5 liter/100 km
A kerékcsapágy még mindig morog. A téli gumikkal eddig elégedett vagyok, jelen állás szerint megérték az árukat.
Szeretnék bele tolatóradart és jo lenne ha közelítőleg hasonlítana a gyárira. De meg az is lehet valahogy gyárit kap csak a lökhárítokat nem akarom cserélni. Ez az egy ami vissza tart tőle. Kezdésnek kicsereltem a belső világítás panelt a kapcsoló miatt. Viszont a régebbit kaptam amin van csomagtér nyitó gomb. Így adott az új feladat. Valahogy működésre bírni. Az Alfadepoba vettem ahol nagyon segítőkészek voltak és sok jó tanácsot adtak. Még kéne venni egy szemüvegtartót mert az enyém elhalálozott még Piritu-nál. A 30000 Ft eléggé visszatart. A bontoba olcsó de ilyen színű persze nincsen.


Ma sikeresen beépítettem az új rádiót.csak egy kicsit kellett megbontai a borításokat,hogy a kábeleket jól el tudjam helyezni.egy pár kábelt át kellett kötni mert nem volt azonos a régi rádióval.A Blue & Me dobozkáját is ki kellett dobni mert tovább nem funkcionál se a gyári Navi,se a kormány vezérlő gombok de a Bose erősitője sem csatlakoztatható mert az is valahogy a gyári cuccal volt összhangban.De az új rádió mindent tud ugyhogy nem vesztettem semmit.



Ismét eltelt 10.000 km. Ami azt jelenti hogy ismét olajcsere. Természetesen most is Selénia olajat kapott és MANN FILTER olajszűrőt.
Rá álltam az aknára és miután levettem az alsó motorvédő burkolatot, megláttam hogy egy két olajcsepp van a váltó és a motor között, valószínűleg főtengely szimering lesz ...ezt is orvosoljuk majd. Ezen kívül minden zökkenőmentes volt. :)
Ja és kapott egy jó alapos mosást is , alul felül lemostam róla a sós hólét,és a koszt. Most csilli villi.
Olaj : Selénia 20K -10.672 Ft
Olajszűrő : MANN FILTER - 2053 Ft
Levegő szűrő : MÜLLER FILTER - 2432 Ft
Egy kis matek :
- 9 hónap és 14 napja van nálam az autó,
- 14.219 km-ert tettünk meg ezalatt az idő alatt
Km: 247.739








Első lengéscsillapitó cseréje Trw márkábol ,
És meglett az ujabb müszaki vizsga 2évre.
Az elmúlt napokban egyre erősebben kezdett kopogni valami a hátsó futómű felől. Elvittem a doktorbácsihoz és megállapította, hogy cserélni kell 1bal hátsó toronyszilentet, 2db stabilizátor pálcát és 1db kis szilentet a bal hátsó csonkállványba.
km.:177.842km

Megjött az igazi tél hideggel és hóval. Garázs előtt kis hólapátolás és pár szép kép is készült a hóesésben. Szerencsére a járgányt nem kellett kihoznom ebben a rossz időben, de azért jó ha szabaddá van téve a kijárat, ha esetleg szükség lenne a vasra.







1
760
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth