Blog
+40 hp így 180hp lett
2015.07.20. WESTLAKE kuplung szett csere, ráz az autó, kuka (28 000 ft)
2015.07.23 VALEO kuplung szett csere, tökéletes (44 000 ft)
Csak hogy sohase felejtsem el!
dewvil (Ákos) - Bemutatkozó sorok:
"Valahogy mindig óvakodtam és prüszköltem az olasz autóktól, amióta kocsizok és a a munkám révén foglalkozom velük. Sok sok 159-esben ültem már és a sokadik után elkezdett tetszeni, hogy ez nem rossz. És tényleg nem! Tetszik :):) Jó, megbízható, kényelmes, nagy, szuper, stílusos, kombi, és ha szexelni akarsz benne bőséges a hely:)
Noshát ez az én történetem, ez az én sorsom, ez az én ALFÁM......a végzetem. Végzet, amellyel a sors olasz autót hozott és Alfás szerelmet, szenvedélyeset, igazit, forrón izzót. Őt amire egyáltalán nem számítottam. Így ez a márka igen különleges lett számomra!"












Már egy ideje hallottam,hogy kifúj a kipu. Nem jól indult reggel, szar hangja volt, mint egy sufni zsiguli. Meglátogattam egy öreg szakit, hipp hopp szép és jó lett hang és indulás http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1437592032-8358-blog.jpghttp://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1437592134-8358-blog.jpg


Hát ez is elért. Már egy ideje zörgött a vezmód, és ez vitt mindent. A vezérlésben még lett volna 20 000km. Kapott még 2.0 veztengelyeket. A költségeket nem írnám mert sírva fakadok :)http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1437591104-8358-blog.jpg

Gondoltam picit kitakarítom a verdát, kiveszem belőle a nem használatos dolgokat, kiporszívózom stb stb... az akksi körül is rendezkedtem picit, valószinűleg ekkor megmozdítottam egy kicsit a sarut.
Mikor végeztem mindennel vissza akartam járni vele a garázsba. Gyujtás ráad a ICS vígan üdvözöl elalszanak a kontroll lámpák indítanék.... és..... egy csattanás és csend.... sötétség . Mi a ** ... nem reagált semmire, aztán kiakadt a fordulatszám mutató... arra gondoltam hogy valami rövidzárlatos és kikúrt egy biztosítékot. megnéztem elől és az utastérben is minden jónak tűnt gondoltam megnézem hátul is... aha... csak hogy a csomagtartó nem nyílik áram nélkül....
Szép szavak kíséretében telefonáltam a szerelő ismerősömnek mit csináljak. Közben már bújtam a fórumokat hogy hogyan lehet kinyitni... rá is találtam szerencsére, és az alapján sikerült kinyitni, ugyanis a motortérből lehet neki 12V ot adni egy másik akksin kersztül. ( 1. kép ) akkor láttam hogy lötyög a saru közelebbről megnézve el van törve...már picit repedt volt, de eddig bírta a gyűrődést gyorsan netre fel ... persze ez spéci saru nincs ilyen minden boltban így gyárit rendeltem rá 3070 Ft.
Sebaj másnapra meg is jött és fel is pattintottam . Miután beirtam az ICS kódját minden rendben újra. :)
Km: 239 756





Megszivatott a Drága de még jó hogy itt a ház elött,taxiba be aksi megvesz betesz azt meg minden szépen tovább.
Már csak a nagy IC és csövezés hiányzik a mechanikus oldalról, addig gondoltam kicserélem a fékcsöveket elöl. TRW-t vettem, de cserénél volt probléma, nem is kevés. A jobb oldalon is nehezen engedett meg, de a bal oldal már annyira össze volt gyógyulva, hogy sikerült eltörni a fém fékcsövet. Sebaj. Pár nappal később elmentem venni réz fékcsövet, amit aztán kézzel hajtogattam a helyére. Ezután végre felönthettem a tartály friss fékolajjal (Tutela Sport Extreme 5) és indulhatott a légtelenítés. A tartály csont száraz volt, így már felöntéskor sem számítottam semmi jóra, de ami utána következett, az elvárásaimat is felülmúlta. Nagyon nagy és hosszú szenvedés után sikerült légteleníteni a kuplung fő és munkahengerét, kb. másfél órát szenvedtünk, mire sikerült. A fékek gyorsan mentek, azok elég gyakran vannak nézegetve. Fék és kuplung már van, gázra reagál, de a turbo még nincs összekötve a motorral a kompresszor oldalon, így próbaútra legoptimálisabb esetben is csak hétvégén tudom vinni.