Blog
Olajcsere + levegőszűrő tisztítás + első fékbetétek cseréje. Olajból Ipone t kapott, most erre esküszik a full gas, én hiszek nekik. Kapott új gumikat is a gép: Pirelli Rosso 2, két komponensű sport-túra gumikat. A következő 12 hónapra most megint rendben van a gép.





Nagyon meleget mondtak mára, ami nyitott tetővel már-már elviselhetetlen. Adja magát, hogy "felfelé" kellene menni, ahol jobb idő van.
Semmering! Már voltunk ott kétszer is, csak anno nem kerestük a hágót. (2009.08.02. és 2013.06.09.) Pedig pont ott van, ahol parkolni szoktunk. A második képen az oszlopnál van a hágó (tábla nem jelzi, csak a térkép a falon), a körforgalom mögött meg a parkoló.
Ha már ott vagyunk körül kellene nézni hágó ügyben is, mert régóta nem gyarapodott a megmászott hágók listája.
- Pfeffensattel - 1.368 m (Ma kétszer is megmásztuk, egyszer oda-, egyszer visszafelé.)
- Feistritzsattel - 1.286 m
A listám 412 helyet tartalmaz, ebből már 47 "megvolt" :-))




Több évig tartó keresés és kutatás után, Alexandro catrtárs segítségével végre találtam és meg is szereztem egy utolsó évjáratos QV világos bőr belsőjét. Ma be is raktam, egyszerűen gyönyörű... Nagyon régi álmom vált ma valóra. :-)

Most kapott az autóm 2 db hátsó lengéscsillapítót, ki lettek cserélve a stabilizátorrudak. Ki lett cserélve a kézifékkötél, mind a 3 rész, nehezen tudtam behúzni, most, hogy magas a hőmérséklet, de télen meg sem moccant. Most lett kicserélve a turbócsövem, az alsó.Jelenleg 211000km van a kocsiban.
Ha már le lettek szerelve a hátsó kerekek, egyszerre megtörtént a hátsó fékek felújítása is: a tárcsákat felszabályozták, s ki lettek cserélve a betétek textar betétekre.
Megtörtént az olaj + olajszűrő és a levegőszűrő cseréje.
Motorolaj: Castrol EDGE 5W40 Titanium FST (TD) - 12.500 Ft
Olajszűrő: UFI - 2.900 Ft
Levegőszűrő: Mahle - 5.660 Ft
Munkadíj: 5.000 Ft
Szomorúan láttam a segédkeretet, hogy milyen állapotban van...viszont legalább az kiderült, hogy futómű, turbó és váltó területen minden rendben van, szivárgás sincs. (kivéve a turbónál egy egészséges mértékben) :)
Hozzátenném még, hogy ezzel az olajjal, mint ahogy többen is mondták, valóban halkabban jár a motor. :)
Nem akartam írogatni, de most mégis rászánom magam. Tehát nagy vonalakban a két év alatt mentem 23 000 km-t. 10 000-nél volt egy első lengőkar ( lemförder ) csere, aztán lambda szonda, majd beszívott levegő hőmérő csere. Közben lett új műszaki, simán vette az akadályt. Olaj csere, meg lég és pollen szűrő. szerintem nem sok a korához képest
Amióta beraktam a sport shiftert gondolkoztam a váltóolaj cserén mivel hidegen még rosszabb lett az 1-2 kapcsolása. A külföldi fórumokat olvasva kiderült, hogy a Giu váltójával konstrukciós gondok vannak nagyon sok a váltócsere és ott már sokan Castrol hajtóműolajat használnak a kapcsolási problémák enyhítésére. Ezen felbuzdulva vettem a Bárdinál Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 2 litert amit ma sikerült kicserélnem. 12-es imbusz bitfej, Cr-Va meg egy tölcsér gumicsővel ez kell a cseréhez ami kb. egy óra alatt megvolt a pollenszűrővel együtt!







