Blog
Elvégeztem az olajcserét, először megkapta a motoröblítőt, majd hagytam időt arra is hogy kicsöpögjön rendesen az olaj, kb3 órán keresztül...
Majd megkapta a friss olajat, olajszűrőt, közben pedig a légszűrőt is kicseréltem.
Miután üzem melegre melegítettem megkapta a revitalizálót is előírás szerint.
Sajnos 30km megtétele után a turbóm úgy gondolta eleget dolgozott, és szabadságra ment...
Kilométer állás: 245320



Megtaláltam a problema forrását,a leömlő tőcsavar szakadt bele a blokkba 😐
Következő projekt eme csodálatos csavar kiimádkozása lesz,majd egy újabb garnitúrára cserélése a javított verzióból.
A projekt bebukott.
2015.02.07.-én,Rómeó napján elment az autó.
Reményeim szerint az új gazdánál feltámad, és egyszer ismét önerőből szelheti az utakat...
Megtörtént a kisszerviz is.
Febi levegőszűrő és pollenszűrő érkezett az Amazontól. Ezenkívül Mapco olajszűrő és Liqui Moly TopTec 4100-as olaj.
Ha már kicseréltem a szűrőket, lecseréltem a korábban vásárolt műanyag alkatrészeket is. Pollenszűrő takarót, ablaktörlőnél levő műanyagokat és a keresztbefutó gumitömítést is. Esztétikailag is szebb lett.
Felszegi Zoli segített az olajleeresztő csavart megoldani. Mivel csöpögött, így másik menettel megoldottuk a gondot.
Összktg:
7700Ft + 63 Eur.
Első hiba: Egy kábel szabadon lóg a féknél, sajnos nem tudom mi lehet.
Második hiba: Első elemzésre ugytünik, hogy a hengerfejnél elfolyik a hűtőviz, ez azért érdekes, mert előző tulaj azt mondta cserélték a tömitést, igy arra gyanakszok, hogy nem lett síkolva a hengerfej, de a másik érdekes dolog, hogy a vizet nem forralja.
Harmadik hiba: Az olajhűtő csövek összeértek így kidörzsölték egymást, mert nem volt ott az elválasztó.
Benzet többet nem engedem, hogy nézze a kocsimat, mert csak hibákat talál :D



Időszerű olaj és fékcsere, Benz és Dzsozy társaságában, munka elég hosszadalmas volt, és sajnos előkerült pár új hiba, ezt a következő blogba leírom. :/
Utóirat Benz kartás munkakerülő volt egész nap ezt egy képen sikerült megörökíteni. :D
Dzsozynak köszönöm a segitséget :)








Egyik reggel arra ébredtem,hogy a jobboldali irányjelzők folyamatosan világítanak!!!!
Akkusaru le, a FERRARIpiros ignis indul és irány a meló!!!!
Este hazaértem,kiszedtem az összes relét és biztosítékot ,de egy pillanatra sem aludt el.....hmmm :D
(ja még annyit a hibajelenségről,hogy sem a vészvillogóm,sem az irányjelzőm ne működött,csak folyamatosan világítottak a jobbos irányjelzők)
Másnap irány az autó-elektromos....autó otthagy és várakozás a telefonhívásra :)
Következő reggel megjött a hívás,irány a műhely!!! :D
3000 forintos szerelési költség lett a vége :D
Egy kis "dzsuva" összezárt két vezetéket....:D