Blog
Az első hidegek beálltával decemberben a fogantyúk plastidip bevonata megadta magát. Persze az is lehet, hogy nem a hideg miatti összehúzódás miatt, hanem simán a használat miatt van, de úgy tűnik ennyit bírt (5 hónap kb.)

A megereszkedett alsó burkolatot nézegettem, méregettem egy darabig innen-onnan, majd végül úgy döntöttem adok neki még egy esélyt és átszabom. :) A megereszkedett rész kivágtam úgy, hogy minél több rögzítési pont maradjon meg.


Elkészült a célszerszám a vezérlésmódosító le- és visszaszereléséhez (1.kép). Meg van már indikátor óra is a felső holtponthoz (2.kép).


A biztosító gazdasági totálkárra vette a szürkét, olyan összeget számolt ki kárnak, hogy annyiból nem tudom megcsináltatni sajna.
De lehet donor lesz belőle, nem szeretném a biztosítóval elvitetni a szintén nevetséges összegért amit roncsértékre számoltak.
Lassan kész a beltér is. Pár képet csináltam, egész pofás lett. De amit ma felépítek az leomlik reggelre. Az összes műszer és visszajelző frankón működött amíg csak kábeleken lógott az egész. Betettem a helyére, elment minden...
A fék beragadt, szorul. A váltó rükvercben ragadt.
Ehhez képest, hogy néha kihagy egy henger már semmiség. Remélem csak a régi gyertyák miatt van, már megjöttek az újak.
Lehet szurkolni, hogy jövő szerdáig összeáljon!




Visszakerültek a nyári kerekek a Párducra. 13.600 km-t gurultunk a télin.
km óra állás: 165.630
Rég írtam utoljára a blogba.. Ennek oka, hogy igazán nincs történés. Eltelt újabb 10ezer, megejtettünk egy olajcserét, ezúttal karöltve a vezérléssel, hisz az közeledett a 40hez. Természetesen ezúttal is a Csörgö szervíznél! Minden jó, minden szuper, hálás egy dög.. :)
Még mindig szép!

Megtettem 9ezer km-t és meglett a 10ezer az oljcseréhez. Selénia (10e), o.szűrő (2,5e) és a hibás tolatólámpa-kacsoló (2,5e) beszerezve, bejelentve Servicébe (Sövényi Mester a Szfv. Forgó utcából). Autót elvittem, otthagytam és még vissza sem értem, mikor már hívott hogy kartert kell szereznem. Sajnos már a fúrt menet is ki lett nyírva benne.
Internet és telefon elő. Helyi hirdetésre hívott cartárs tájékoztatására, "olajteknőt senki sem ad el, csak komlett motort" átálltam a bontókra.
Halovány protekcióval a "tatai olaszbontóból" sikerült beszereznem alkatrészt esti fehérvári átvéttel kedvezményes 15e-ért (külön köszönet érte!!!) és pluszban reggelre 26-ért Alba alkatrészben érkező felső lengőkarokkal, az autó elkészült 17e-ből.
Kiegészült még bal féltengely- és a két porvédő gumiharang cseréjével 17-ből.
3
589
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10