Blog
Elcseréltem a coolert + a csöveket... amit kaptam: Olaj nyomás mérő jeladó, főfékhenger, bal csonk álvány, km ora jeladó, kuplung alsó henger.


Valami idétlen sugallat hatására úgy döntöttem legyen a szép piros autóból metál fekete... ez sajnos nem volt túl bölcs dolog (de azért pár évet így maradt).
Egyrészt nem lett szép a fényezés, másrészt utólag jöttem rá, hogy a gyári állapot a legjobb befektetés.








Alapos átvizsgálást követően a teljes felújítás mellett döntöttem, nem sejtve, hogy sosem fog véget érni...

Kb. 1 hónappal a vásárlást követően készültek a fotók.
Nem volt túl nagy kínálat 75 America-ból. Felújítási alapnak megfelelő.




Gyári új 6000Ft
Sikerült Tatáról jó áron beszerezni egy kormányművet, valamit új gyári első féknyergeket és tárcsákat. Gyakorlatilag új, semmi nyoma a használatnak.