Blog
Asszony meglepett karácsonyra egy pár Magneti Marelli teleszkóppal, amit ma gyorsan ki is cseréltem, mert már nagyon nem bírták a régiek tartani a csomagtartót hideg időben.


Elmentem Pápára kulcsot másoltatni, mert a jelenlegi már elég rossz állapotban volt. Nem volt olcsó (kb 40.000), de megérte! :) Működik az immo, a kp-i zár, illetve a csomagtér ajtó nyitása is távirányítással.
Ha már útba esett, vettem Tatán egy új csomagtér rolót is. Ez se volt olcsó, de legalább szép, és jól működik! :)
Kapott négy új Continental WinterContact 185/65 R15-ös gumit lemezfelniken.
Sajnos az első kettőt sikerült elfékezni egy vezetéstechnikai tréningen, úgyhogy azokat kicseréltettem, mert nagyobb tempónál ráztak, a sok autópályázás mellett nem volt más opció. :(
A nyáriba kb. 13.500km ment május óta.
271000
Cybox angol, méretpontos kipufogó rendszer (katalizátortól hátra).
Négy kisebb helyett két nagyobb dobból áll, illetve rozsdamentes acélból készült. GTV TS-ekhez lett kifejlesztve (létezik V6-hoz is).
112200 km


A bal hátsó ABS jeladó hibát jelzett (Incorrect number of teeth on phonic wheel), először a nemrég kicserélt kerékcsapágyra gondoltunk, hogy az okozhatta, így ki lett cserélve egy másikra.
Sajnos a hiba ez után is fennállt, így egy kicsit elnapoltuk a dolgot, elkezdtünk ABS jeladót keresni. Idő közben néha elaludt a visszajelző, ilyenkor az ABS is működött. Most pár ezer kilométer óta tünetmentes a beteg, úgyhogy örülünk... :)
A kerékcsapágy cserével együtt kapott még új hátsó betéteket, a tárcsák is fel lettek szabályozva, illetve a bal oldalra egy új féktárcsa porvédő lemez is bekerült, mert az előző már szét volt rohadva (a jobb még várat magára)
Pár kiégett izzó is cserélve lett a műszerfalban, így már minden jól látszódik. :)
270000 km
Már 2 hónapja áll a kocsi a garázsban, mivel lejárt a műszaki vizsgája, és kivágtak előműszakiról az ültetés, a xenonok, egy kopott gumi, első-alsó szilentek és a nem gyári méretű kerekek, a világító légzsáklámpa és a korrózió miatt, ami picit elszabadult. Kerestem egy jó karosszériást, január-február körül talán neki tud állni a küszöbök kijavításának, utána már csak futóművet, kerekeket, lámpákat, katalizátort kell vennem, és műszakizhat a vas. Nyárra talán megint használhatom végre, már hiányzik. Még egy pár első sárvédőt vennem kell a karosszérialakatos kérésére, mert azok alja is pocsék állapotban van.
2014. december 13-án kicseréltem az összes izzót elől (9000Ft), s még fel is políroztattam a fényszórókat (3000Ft /pár). Fantasztikus lett a kilátás.
2014. december 22-én felszereltem a kb. 1 hete rendelt nappali menetfényt, a jogszabályban leírtak alapján, s bevallom, hogy elég nehéz volt megtalálni a helyét, olyan gyönyörűen gömbölyű ez a masina, ráadásul 8 ledest választottam, jobb lett volna rövidebb. Nem akartam kivágni sehol, hogy maradjon meg a gyári állapot. Szerintem elég jól néz ki, s még hasznos is.(6000Ft)
Köszönhetően a tavaszias időjárásnak kapott egy alapos mosást a gép ami már rá is fért. Mosás közben vettem észre, hogy kitört egy darabka a scudettoból (valószínű egy veréb okozta) kis sérülés de bántotta a szemem. Sokat agyaltam, hogy hozzam helyre egyenlőre egyszerű megoldáshoz folyamodtam mivel nem akartam az egész elejét lebontani és műanyaghegesztőt keresni így az ünnepek alatt. Vágtam két kis műanyag lapot amit karbonfóliával bevontam és kétoldalas ragsztóval rögzítettem, egyenlőre így marad úgyis szeretnék tavasszal egy faceliftes pajzsot....





Kicsit elmaradtam a blogolással úgyhogy most gyorsan behozom egy ömlesztett bejegyzéssel. Tehát időközben a kipufogó teljesen megadta magát így kapott egy újat katalizátortól hátrafelé, bár szerintem még hegeszthető lenne a régi, de egyelőre nem akartam időt tölteni vele, így egyszerűbb volt, aztán pár évig megint jó lesz. Volt gyertyacsere is, ez mint látszik a képeken rá is fért a gépre. Időközben jártam Marklarnál jó pár alkatrészért, amik előbb-utóbb be is fognak kerülni a helyükre. Az olajat csipegeti, de hát olvasva mások tapasztalatait, meg ahogy én közlekedem TS-nél ez normális. (Amúgy az Otto-motor felépítéséből adódóan mindig fog csípni kis olajat, mert ugye veszteségek mindig vannak...) Ja meg időközben megcsináltam a waxos csodamosást, majd kiderül volt-e értelme ;)
Km óra gyertyacserekor: 232365







Bachmanng cartárs infoi alapjan ugy gondoltam belevágok én is.Beszereztem egy infocentert,márcsak az volt kérdés mit applikáljak bele.A döntés egy umultifunkciós kijelzöre esett amit ebayen beszereztem.Következöket mutatja: idö,külsö,belsö hömérséklet,akkufeszültség.Némi faragás után bement a megfelelö helyre.Eredendöen szivargyújtós a megoldás,de beépítéskor direktáramot fog kapni egy kapcsolt szálról.
