Blog
Mióta megvan a 156-os, ez az első hosszabb út amit megtettem vele. Ezúttal a cél KRK szigeten, Silo falucska volt, csendes nyugodt kis település rengeteg stranddal :)
Összesen 1296 km-t tettünk meg, átlagfogyasztás 5,97literre jött ki. A családban lévő éhezőművész 1.5dci renault fogyasztását megközelíteni most sem tudtuk, de jó ez így :)
Néhány adat: átlagsebesség 78km/h, max sebesség 150km/h, menetidő 13óra 18 perc + 1óra 50perc állás idő :)



Annyira megtetszett a hely, ahol voltam legutóbb, hogy nem egész 2 hét itthonlét után újra útra keltem :) Ajánlom mindenkinek Lovran-t...nyugodt, gyönyörű tengerpart, tiszta környezet, kedves emberek. Nade jöjjenek a számok:
Össz megtett km: 1136,9 km
Átlag fogyasztás: 7,7 l (gáz)
Átlagsebesség: 79 km/h
Össz menetidő: 14 óra 23 perc
Egyedüli bosszúság az úton viszafelé a Zagreb-Lucko fizetőkapu, ott szezonban mindig sorok állnak. Szerencsénkre csak 4km volt a sor, 45 perc alatt abszolváltuk.
kerek 1 hónap leforgása alatt 2776km-ert mentem a kocsival...ilyen sem voltmég eddig :)
Kész a beltér is, már csak be kell pakolni. Viszont az oldalablakok kédereivel teljesen elakadtam, ha valaki olvassa a blogot és tud segíteni azt meghlálnám.
Vannak képek is beltérről, ha összevadászom őket, fel is töltöm.


Olaj+szűrő+levegőszűrő+első fékbetétek cseréje.
KM állás:226691
Újabb próbálkozás a "hangrendszer" jobbá tételére.
Próbálkozásom tárgya egy JBL GTO6508C ami 2 ohmos, tehát illeszthető a Bose-hoz. MDF kiemelőkeret segítségével cseréltem erre a gyárit. Egy szett csak előre.
Beszerelésnél szempont volt a teljes visszaállás lehetősége, stekkerek stb. a helyükön maradtak.
Első benyomások:
Sajnos a két ohm az valójában 2,5 szemben a Bose 2,2-jével, amit sajnos meg is lehet érezni, annyival halkabb az amúgy sem hangos rendszer.
A titánium (JBL) ill. a selyem dóm (Bose) között van különbség, a második (Bose) sokkal "finomabb" magasakat produkál, míg a titánium nekem túl kemény ill. sok.
még a -6db-s opcióval is.
Miután a mélyközepekhez már vágott jel érkezik az erősítőtől a mélyekben nem igazán bíztam, 80Hz-től kezd el szólni.
Elsődleges célom a középhangok csökkentése volt, amit el is értem, csak sajnos szétesett a hangkép ill. a színpad :-(
Miután a hátsó szett a gyári maradt és a "SUB" azzal van pariban, sajnos nem tekinthető a kísérlet sikeresnek, mert a hátam mögött a papír Bose túlsúlyos a közepekben, viszont, ha előre viszem a fédert, elveszik a basszus :-(
Update 2014.08.23.
Sok próbálkozás után a legjobb verzió a gyári Bose felállás megspékelve a JBL hangváltókkal. Gyengén vág középen, persze a JBL mély-középhez képest kevesebb a mély, de azt tudom kompenzálni a SUB-bal. :-)
Hátra is ez lesz.
Google+








A mai napon kapott egy kis törődést újra, 2010.08.10.-én került hozzám, az eredmény szép lett szerintem, ilyenkor mindig elgondolkozom azon, hogy nem tömeg autó az tutti, de az egyik legszebb forma amit a Luigi-k kitaláltak.Szerelem már 4 éve :)






Elég csúnya hangja volt indításkor, mint kiderült, cserélni kellett a központi feszítő egységet, egy másik feszítő görgőt és a hosszbordásszíjat!Most már meseszerű az autó alapjárati hangja,nem sikít az ékszíj.