Blog
Az egyik indításnál zörgést hallottam a motortérből, így azonnal le is állítottam az autót. Felnyitva a motorháztetőt azt láttam, hogy a hosszbordás ékszíj egy része hosszában le van szakadva. Letéptem, illetve levágtam a lógó részt, így kb a bő 3/4-e fent maradt a tárcsákon, majd indultam a szerelőhöz.
A szíj újnak nézett ki, egyáltalán nem volt kopott, valószínűleg gyártási hibás volt.
Egyre hangosabb lett a jobb hátsó csapágy is, így az is cserélve lett.
261500 km

Kezdett elég erősen kotyogni a felfüggesztés, így ez is javításra szorult. Sajnos a stabpálcákon kívül a stabilizátor rudat is cserélni kellett, ami nem volt olcsó mulatság.
258300 km
Mindenki tudja mi történt 05.17-én akit érdekel. A ktg. miatt azért ideírom.
Karosszéria munkán kívül még hátsó fékpofa, ill. két munkahenger csere. Na meg egy kis fékolaj ment bele. :)
Mióta nálam van a kis kormos, még egyszer sem került le az EGR a helyéről. Ma egész jó idő volt, tehát unaloműzésként leszedtem és kipucoltam, ugyanúgy a MAP szenzort is, amin ismét elég vastag rétegben volt korom helyett valami olajos trutyi.... örültem neki.


Még nyaralás alatt a indulás után 20 km-re M1-M7 kivezető szakaszán (amikor még 830km hátra volt) a belső sávban 130 km/h sebességnél felcsapódott a motorháztető. Szerencsére semmi komolyabb nem történt "csak" meghajlott. Az ÉN hibám volt, nem csuktam le rendesen. Haza látogattunk és édesapám kicserélte a mai nap folyamán. Jobb min volt. Az állapota is. (fényezés előtt állt már a másik. És sokkal könnyebben nyitódik, csukódik. A teleszkópok nem sérültek. Egy alapos mosás és polírozás vár még a Bestiára.








Végre az utolsó darab is eredeti ill. hibátlan a kocsin Drobertonak köszönhetően, aki meglepett egy ollórugóval a csomagtér zár takaróhoz, ami most más gyári állapotban pompázik a maga Progression szintjén :-D




Az utóbbi időben sikerült kapnom egy-két rondább kátyút és úgy éreztem nem az igazi az autó ezért elvittem futóműállításra. Megcsinálták, most megint jó. :)
Elvittem az autót szervizbe a reggeli dadogás durrogás miatt.A szerelő talált egy repedt trafót(talán a szigetelés folyhat belőle?) bontott megrendelve,remélem megoldja a problémám.Hogy ne legyen ilyen egyszerű a jobboldali gyertyák olajban úsztak,szelepfedél tömítést is cserélnem kell.Van egy szabadon lógó zöld kábelem(képen karikázva) ha valaki tudná hova megy leírhatná:D ja és egy alkatrész(ez is karikázva) ami nem tudom mi de a szerelő azt mondta le volt húzva a csatlakozója érdekelne hogy mi lehet az.


1
647
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Adok-veszek
- GT coupé
- Giulia
- Spider
- Filmek
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10