Blog
Egy kis karbantartást eszközöltünk meg Zé mester műhelyében.
Az alábbiak történtek:
- ablaktörlő motor cseréje (megváltozott a végállása)
- vezérmű csere, Gates vezérműszíj, 3 db Ruville görgő, fémlapátos Thermotec vízpumpa
- hosszbordás szett (gyári), Dayco szíj, 3 db Dayco görgő
- 6 db NGK (gyári) gyújtógyertya
- 2 db szelepfedél tömítés
- 4 db vezérműtengely szimmering
- 1 db vezérműkerék csere (hajszál repedés miatt)
Volt egy horpadás a jobb hátsó ajtón, Alf4Cityben kijavították, az is rendben.
Ma lecseréltem a könyöklő fedelét, ennek a bőrözése szinte gyári állapotú, volt tartalékban.
Megérkezett az új bőr váltószoknya piros varrással (ebay) felraktam, egész jó. Aztán majd jön a többi, ahogy az idő engedi. A kormány, a váltógomb bőrözése lesz soron, találni kell valakit, aki elvállalja.
244.000 km van most az erőműben.


Kézifék nem tart -> hátsó tárcsafék, betétekkel
A tegnapi nap folyamán meg ejtettünk egy nagy szervizt az Alfán :) Vezérlés csere, olaj csere, meg volt még egy-két apróság. Stab pálcák, féltengelyek, ilyesmi :) meg ha már úgy is arra jártunk a nagynyomású felújítva!
Köszönet Z-nek és csapatának csak így tovább srácok!




Part I.
- Futómű csavarjainak után húzása,
- Teljes alsó átnézés,
- Gyertyák ellenőrzése (nem olajosak),
- Folyadékszintek ellenőrzése.
Part II.
- Kiolvasás: "READING ERROR CODES: Nincs hibakod",
- Kocsimosás,
- Tankolás,
- Naviba az összes megtekintendő POI-ként,
- 4 GB zene az USB-re,
...
Holnap indulunk :-)
Egy kis apróság, az ablakemelők gombjai körül a keret már nagyon ütött-kopott volt. A régi gumi réteget lecsiszoltam, fújtam rá műanyag alapozót, aztán 4 réteg matt fekete festék után kész is.

Nagy nehezen sikerült találni a GTV felnikhez megfelelő menetű és hosszúságú, kerékőr szettet. Nem új, de alig használt. 12x 1,25 ~32mm menethossz. Kicsit nyugodtabb leszek mostmár. :)

km állás:209133
Kormányszervócső csere ami a szivattyútól megy
olajcsere plussz légszűrő olajszűrő pollenszűrő
kézifékkötél csere
bal hátsó fékmunkahenger tisztítás

Ma elkezdődött a nyest elleni védelem.... A felbujtó ok az volt , kicseréltem a szétrágott antennát és a következő reggelre már meg is találta a nyest :(
Keresgéltem a neten vajon mi lenne a megoldás. Amit én (mint laikus) jónak találtam ez volna (alul a képen) K&K MARDERABWEHRGERÄT M7500,Ultraschall
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1405018696-3940-blog.jpg
beépítésről később lesz kép.

Hazafele jövet a városban enyhe kanyar és kis koppanás,nagyon nem figyeltem rá(kellett volna) mert az autó hátulja televolt szerszámokkal.A bal hátsó lengéscsillapítón a rugótartó tányér körberohadt és leszakadt, a rugó persze benyomta a gumi mellé, amit ki is vágott körbe.Lapos gumival(mert a mankókerék sem fért el a tányértól) haza indultam.Wiktory márkájú lengéscsillapító és suplex rugó került bele.Sérült részt egy ismerőssel megcsináltuk (reggel 8:30tól 12-13 óráig) nem kívánom senkinek sem ezt az élményt,a lengéscsillapító legalsó csavarja egy átmenő kb 25-30cm es csavar hihetetlen módon beletud rohadni.Jó pár ütés és elég nagy erőkar kellett hozzá de meglett,a másik oldalon meg sem tudtuk mozdítani.
Költségek
-Egy pár használt Michelin gumi
-Lengéscsillapító
-Rugók
-Porvédő
-Munkadíj(baloldal 5000 jobboldal 20000!)
Képeket később mellékelem.



0
582
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV