Blog
A próbaút és a vasárnapi kocsikázás során feltűnt, hogy az új csapággyal szerelt kerékagy jóval melegebb, mint a másik.
A szerelőműhelyben 44123 hsz alatt fel is vetettem a problémát. Úgy néz ki, hogy jól lett beszerelve. Akkor mi van?
Ma felemeltem a kocsit, hogy összehasonlítsam a két oldalt. Kézzel forgatva teljesen szabadon fut a kerék, semmi súrlódás sincs, még a fék se.
A másik (régi) oldalon viszont kicsit súrol a fék, úgyhogy szétkaptam, kipucoltam és rézpasztáztam a mozgó részeket.
Valamikor a kézifék kötelét is meg kell majd kenni...
update 2013.04.24.
Helyreállt a rend. 2x70 km autókázás után semmi melegedés, egyformán langyos mind a két oldali kerékagy.
Szerintem semmi baja sem volt, csak hisztizett egyet :-))



Minden a helyén, lassan kész lesz a beltér.
Ami még hátravan és gyártás alatt:4 db ajtóbehúzó, 2db A oszloptakaró.




Zöldről kékre, remélem szép lesz :) Ma meg is jöttek a ledek, hétvégén vagy jövőhéten nekikezdek a melónak. :)

04.23.
- Villamossági szerelőhöz mentünk, nem jó az ablaktörlő és nincs bal első világítás. "Szakszerűen" csípőfogóval levágták a csatlakozót. (És még mennyi ilyen gányolás van amit javítani kell majd!?! )
2013.04.20.-án (szombat) vettem meg, kissé leharcolt állapotban. Vásárlás után a hétvégén rögtön beleugrott 200 km nyitott tetős élvezkedés.
Takarítás, izzó csere pótlások sk. megtörténtek. Kis WD 40 sok helyen csodát tett.
04.22.
- 80-90 km -es sebességnél kicsit remegett az autó így elmentünk kereket centríroztatni. Az egyszerű műveletből felni javítás és gumi csere is lett, így megtörtént az első kiadás a gépre.
-Átnézték a futóművet és nagy meglepetésre azzal nincs nagy baj.
-Ezután eredetiségvizsga, kicsi pénzért ez is.
180ooo km
vezmód
vez szíj szett
vízpumpa
szelepfedél tömítés
kipuff tartó gumi
olajcsere, szűrőcsere omw bixxol 10w40
kellemetlen meglepetés szelepfedél levételekor h az egyik hidrotőke lehalt, magával vitte a vez.tengelyt is... aucs
féltengely gumiharang meg szimering mert csöpögött...
asszem ennyi... elég is volt
kocsi szépen csendesen jár, nem csöpög, kipuff sem lóg végre
boldogság
Felni projekt elnapolva :(
Eddig 1 jelentkező lett volna, 7patkós 18-ast cserélt volna el, de másnap visszalépett.
A másik forrásból egy gyönyörű 5patkós 8C felni lett volna (lásd fotók), de a srác még mindig nem tudja, hogy elcserélje-e. Szerintem ez is felejtős lesz.
Egy darabig marad a 19"-os felni. Nem siránkozom, mert tetszik a vason, és szeretem is őket, csakhát egy kicsit fogja a szegény 8V kapacitását.


Gyári minőségű komplett vezérlés(feszítő,görgő,szíj,vízpumpa)+olaj(selenia 20k),olajszűrő+légszűrő+szelepfedél tömítés csere! Kékalfa 156 és alfaszabi segítségével...baráti 8k-ért! :)
km állás: 113500
Eljött a nagy nap, a műszaki vizsga ideje! Reggel 8-ra mentem Esztergomba Yoyo-hoz, ugyanis ő vizsgáztatta a gépet! Már úgy érkeztem hozzá, hogy felkészítettem arra, hogy a Lambda-szonda valószínű kukás, így a CO nem lesz jó! Azért csak rákötötte a mérőműszerre az autót és láss csodát, teljesen jó volt minden érték! A Yoyo sem hitt a szemének és én sem, de nagyon örültem az eredménynek! Hiába, még csak most lett 20 éves a verda! :-)))))
Aztán Esztergomból egyből Érdre mentem (ismét), mert nagyon csúszott már a kuplungom, megérett a cserére! Szinte alig tudtam már elindullni vele! Sajna új kuplung szettet nem tudtam venni, így maradt a használt! Annál, ami bent volt még ez is jobb megoldás! Marklar túrt valami bontott cuccokat, de azok sem voltak az igaziak, még szerencse, hogy a haverjának Nyúlnak volt szerkezetből is és tárcsából is nagyon jó állapotú, pár 1-2 ezer km volt bennük! Na ezek kerültek beszerelésre! A kinyomócsapágy tökéletes volt még, ezt nem cseréltük! Ég és föld a különbség, határozott, de vaj puha lett a kuplungom! Végre el tudok indulni rendesen! :-))
Cserélni kellett a kiemelő villa végén lévő kart is, mert ismeretlen okból rövidebb volt, mint eredetileg! Korábban még Ari barátom vette észre, hogy rövidebb és hogy heggesztve van! ????? Hm... X-akta! Mindegy, most már ez is rendben!
Egész napos szerelgetés volt ez, de szerencsére volt segítségem TSiga személyében! Hatalmas nagy köszönet neki a segítségért, ha ő nincs, akkor még ma is ott szerelgetek Érden! Marklar is ott volt, de neki még a keze sem lett piszkos! :-DD De természetesen nagy köszönet neki is és haverjának, Nyúlnak is, amiért használhattuk az aknáját és némi szerszámát! :-))
Költségeim:
- műszaki vizsga: 21.000,-
- kuplung szerkezet + tárcsa: 25.000,-
KM óra állása: 122799 Miles
Régi óra szerinti állás: 239060 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 88187 Km (54797 Miles)














