Blog
Természetesen nem hagytuk ki!
Még a régi GT-vel (most Bazsi gondos kezeiben) is sikerült közös fotót készíteni :-)



Műszaki vizsga a Leier Auto-nál (régi A1, BMW). Köszönet Sparky-nak :)
Rendben lezajlott, kapott jobb környezetvédelmi besorolást, amiért persze kell új forgalmi :( Győrben 06.25-re, Téten 19-re tudnak csak időpontot adni, bejelentkeztem 25-re, de még lehet hogy Móváron el tudom rendezni csókosan :)
Reggel Pápáról indult a szokásos konvoj. Győrig el is jutottunk, de ott a lámpák kíméletlenül szétszabták a sort. A lemaradó csapat részt is vett egy "ismerd meg Győrt" túrán.
Győrtől már a szokásos nagy csapat ment. Sajnos nem tudtam megszámolni, de így utólag, a fényképek alapján legalább 30-an voltunk.
A nap az időjárás ellenére jól sikerült, sok cartárssal sikerült beszélgetnem. Az eredményhirdetésre kisütött a nap is, így hazafelé Győrig fedetlen fővel lehetett végre menni.
A győri programom után fél 11-kor még mindig olyan jó idő volt, hogy majdnem hazáig lehetett lobogó hajjal kocsikázni.
Mindent összevetve jó nap volt.
Ja, és az időjárás mondjon le!








Alfacitybe menet többször is nyekkenő hangot hallottunk hátulról, olyasmit mint a haldokló stabrúd szilentjei adnak. De nem egyértelműen az úthibákon, inkább a kaszni belengésekor. miután beparkoltunk alánéztem és rémülten láttam hogy a tankot tartó hátsó fémpánt el van szakadva (átrozsdásodott). Megkonzultáltam Csörivel mit lehet tenni. Arra jutottunk, hogy mivel maga a tank a helyén van és a többi pánt látszólag ép, óvatosan haza tudok vele menni. Hozzáteszem, hogy reggel tankoltam majdnem teljesen tele, szóval volt súlya is a tanknak. Na szépen lassan, igazi nagypapásan hazamentünk. Minden rendben volt. Hétfőn megrendeltem az alkatrészt, itt Győrben a Felni Kft-nél, közben kérdeztem a szerelőt (RPM Max, Tóth Levi), hogy gyorsan meg tudja-e csinálni, mert csütörtökre be van jelentve műszakira. Kedden délután össze is rakta. A másik 2 pánt sokkal jobban nézett ki, csak a hátsó volt szétrozsdásodva. Mindegy kicseréltettem mind a 3-at.
Ma reggel voltam műszakin.... naná, hogy a 2 napja berakott Night Breaker kiégett.... nagyon örülök ilyenkor az autónak! Elmentem műszakira, kiderült a futómű vizsgálatánál minden.... panaszkodtam, hogy hol jobbra, hol balra húz az autó..... jobb első alsó lengőkar felfogató csavarjai 1 centire kint lógtak..... az egész lengőkar mozgott. Mindegy, mert már megrendeltem a polyuretán szilenteket a stabilizátorba, de azért kicsit veszélyes volt így elmenni Komáromba és vissza.
Marek jóvoltából Kazes közreműködésével sikerült beszereznem egy fa kormányt, és a középkonzolra egy faberakás szettet.

Egy kicsit esett, egy kicsit sütött, de a sok Alfával és a büszke gazdákkal szép és emlékezetes napot ünnepeltünk!

Kicseréltem az összes hibás izzót a kocsiba. Végre nem világít a műszerfalon a hibajelző:-)