Blog
Nem hűtött, tegnap elvittem klímáshoz, nyomáspróba, és nem tartja meg a nyomást.. a kompresszor alu csöve elrepedt, meghegesztették, feltöltötték a rendszert, az eredmény 5 fokos hideg levegő :). Újra szegényebb lettem pár ezerrel :).
Igazából régóta gondolkodtam rajta, hogy kéne egy kábel meg valami program, hogy néha ránézzek az autó agyára, mert kiváncsi vagyok meg néha nincs időm Csörihez lemenni. GTPeti blogjában minden le van írva, még én is megértettem :-). Ha már lúd akkor legyen kapcsolható hisz csak 2000 Ft a különbség. 8000 Ft volt a kábel. Kiderült kevesebb Km van az autóban mint az órában...:-)


Egy ideje vacakolt az indexrelém és az adok-veszek-be találtam bontott alkatrészeket igen jutányos áron és ma meg is érkezett, rögtön be is szereltem és a próbaúton teljesen jónak bizonyult. :)


Ebben az esős időben folyamatos csobogást hallottam a motor felől egy-egy élesebb kanyarban, ma leszedtem a burkolatot és volt benne kb 7 cm víz.....
Iszapszerű lerakódással volt eltömődve a cső, körbemostam és már ki tud folyni a víz.
Hihetetlen hogy mi minden volt benne.
Az idei AlfaCity, Michelin kerékcsere versenyén a szerencse nekünk kedvezett és mi nyertük a fődíjat, ami egy garnitúra gumi volt.
185/60 R14 méretű téli gumikat választottunk. A típusa: Michelin Alpin A4 GRNX
A nyereményt ma vehettem át Császár Mónikától, a Michelin Hungária Kft. külső marketing kapcsolati managerétől.




Az olajcsere óta semmi, Kb 2L/10000Km. Csak a benzin kell bele, (nem is olyan sok), hörrög mint egy állat, mindenki odanéz indításkor. :D
Volt egy def! :D Igen a volt gumisok is kapnak defektet! :D
Olajcsere 211500-nál. Gyertyák is kicserélődtek, mert kicsit raplis volt az alapjárat. Most már nem az :)