Blog
1995. május 21-én született. Ma van a 17. szülinapja :-) Nyolc éve koptatjuk együtt az aszfaltot. Boldog szülinapot Alf! :-)
Jobb később, mint soha alapon ma felkerült az autóra a promóciós matrica. Elsők között szoktam felragasztani, de csak hétfőn kaptam kézhez, az autó is baromi koszos volt, így csak most sikerült. Lényeg, hogy fent van! :-)

Az AutoSpa kézi mosó Budaörsön nagy akciót tart, melynek keretében AlfaCity alkalmából 50% kedvezményt adnak áraikból az Alfa Romeo tulajoknak. Előzetes bejelentkezés szerint fogadják az ügyfeleket, mindenkinek ajánlom!
A srácok kitűnő munkát végeztek ma az autómon, nagyon alapos takarítást kapott a kis kormos. Sajnos a bőrápolás idő hiányában nem fért bele (nem akartak maszatolni, hanem egy teljes bőrtakarítás kell majd az autónak), emiatt amint időm engedi, vissza fogok menni hozzájuk. Ezt leszámítva az eredmény hibátlan, az autó kívül-belül nagyon tiszta lett. :-)



Egy utolsó hibája maradt eddig az autónak, mégpedig a klíma. Állítólag elveszti a nyomást a rendszer, így nem is volt feltöltve.
Ma beálltam a műhelybe és a kollégára bíztam az autót, cirka egy óra múlva készen volt! 16 bar-on 45 percet nyomatta, de nem esett a nyomás egy tizedet sem. Feltételezhetően akkor nem is fog. Mindenesetre színezett olaj ment bele, és tesztelni kell, de bíztató!
Olaszul minden jól hangzik. Még az is, hogy hét szelephézag jó. A múlthéten leadtam az autót olajcserére és szelephézag állítára, én pedig elutaztam.
Nos 340e km-nél egyetlen szívószelep hézagján kellett minimálisat korrigálni, a többi tűrésen belül volt.
Mikor hazahoztam a szervízt egy pollenszűrő cserével megtoldottam, így ez is rendben.
Jó kis gép.
bal első féltengelyem cserés lett, és ha már ott voltam akkor meg lett hegesztve a kipuffogó is..
és komplett első fék csere..tárcsák-betétek (kicsit elfogytak már..)
elfelejtettem beírni akkor de úgy rémlik hogy kb ennyi volt..kb 2 hónapja
Tegnap beállítottam a karburátorokat, a lakótelep nem kis örömére. Az emberek igen érdeklődőek tudnak lenni. Volt minden: munkásoverall, négyórás vákuummérő, CO mérő és fordulatszámmérő, stroboszkóp. Ezeknek mindig jut hely egy rendes karbis Alfa csomagtartójában ;) ! Igen sima lett az alapjárat, 3.0-ás CO, gyári gyújtásbeálltással. Egyedül a karbik úszószintjét nem ellenőriztem, majd legközelebb, meg ha sokat eszik.
Aztán, hogy jó legyen, ma eldurrant a hátsó fékkör csöve a híd alatt. Öröm, bódogság. Még nem tudom, mi lesz így a hétvégi túrával. Holnap meglátjuk.
144.000 km, eljött a gyári alkatrészek cseréje!
-jobb, bal felső lengőkar
- stabilingák
-stabilgumik
-nyomtávrudak
-gömbfejek
Meglepetésre az alsó lengőkarok, még nem lógtak, így az még maradt, várhatóan ősszel újra ránézünk.
+ futóműbeállítás