Blog
Hát meg lett ez is! Régebb óta szerettem volna már egy toronymerevítőt, de mindig valamiért lecsúsztam róla! Most hála kond1 kollegának beteljesedett ez is! :-)




Úgy néz ki, utoljára tudtunk beletenni R12-t. Már nem elérhető. Most egy régi hűtőből szedtük ki hozzá. Szerencsére volt elég. Remélem, kibírja nyár végéig. Jövőre nem tudom, mi lesz... A költsége ennek is gusztustalanul megugrott... Utálom.
3 éve cseréltem utoljára fűtéscsapot. Akkor azt mondták, másfél-két évet fog bírni ez is. Tovább húzta, de már szivárgott. Mielőtt totál megadta volna magát, cseréltettem. Sokat drágult...
Váltócsere óta és igazából nem tudom, mitől még, a fogyasztás a 8-8,5 l/100 km-ről felment olyan 9,3 l/100 km értékre. Ez durván sok... Nem tudok mit csinálni vele. Hisztis öreg vas.
Csillog-villog a vas. Mi így készülünk a Selénia Rallyra. :)
Közel 2 órás alapos tisztítást követően jelenleg mind a négy felni csillog, ahogy kell. Alkalmazott eszköz+szer a két szép kezemen kívül: savmentes keréktisztító és hiperszuper Wheel Brush/felnitisztító kefe mindkettő az Autoglym-től. Csak ajánlani tudom.

Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.
km: 155.354
Bal első kerékagycsapágy cseréje
Csapágy SKF (VKBA6582 71753815) 103.900Ft
114.500km-nél a jobbos csapágy cserélve
118.100km-nél a balos csapágy cserélve (jó magyar utak)


Első 330-as féktárcsa (Brembo) 21.300Ft/db
Első fékbetét garnitúra(LPR) 9.900Ft
(ennyit bírt a gyári tárcsa+betét)
118.100km
