Blog
Ezt adják 18500-ért:
"A jármű egyedi azonosító adatainak, vizsgált műszaki adatainak és a járműokmánynak valódiságát megállapítom
A jármű 2012.05.31 12:56:35-kor nem szerepel a körözési nyilvántartásban.
A jármű egyedi azonosítói eredetiek. Az egyedi azonosítók adatai és a műszaki adatok vonatkozásában a jármű és a járműokmány adatai között nincs eltérés."
Illetőleg az eredetvizsgáló szakértő úrtól megtudtam, hogy a GT egy "ritka és nagyértékű sportautó"... :)
Pár hete beszereltem a vadriasztót. A helyzetjelzőre kötöttem. Így éjszakára bekapcsolva akár nyestriasztónak is lehet használni (habár nem erre való) A képek magukért beszélnek. Teszteltem a kutyánkkal. Jól messzire elbújt első hallásra :) Utána visszajött kíváncsiskodni de mindig felkapja a fejét ha bekapcsolom.
Első kép a hangszóró nyílásnak való hely. Utolsó kép pedig a beszerelt hangszóró.








Ma végre visszakaptam a Kicsikét Palroby-tól aki kicserélte a vezérlés szettet, vízpumpát nah meg a vezérlésmódosítót, már nagyon ráfért (elég diesel hangja volt).2 hosszú napig kellett nélkülöznöm, de megérte!
Németbe való kiutazás előtti renova:
223e-nél 1db hibás izzítógyertya cserére került, ekkor bekötötték az ülésfűtést is valamint felkerült egy dekoratív szolid kipufogóvég.
Ezután otthon kicserélődött a gázolajszűrő, FRAM márkára amiben a vízérzékelő gomba is benne volt
225e-nél teljes hosszbordás szett (rugós feszítő is) cserére került, szíj és rugós feszítő Dayco, valamint olajcsere 10w40 Castrol magnatec diesel
Elkészült a lámpasötétítés, az alsó rács az elején zöld-fehér-piros fóliát kapott, bőrössel újra varrattam a kézifék és váltószoknyát + a váltógombot újrabőrözte :)
A váltógomb teljes felújításához - mivel a bőrözés már korábban elkészült - már csak kupakjának fényezése váratott magára.
Fényezés előtt, az egyébként fém kupakot bedörzsiztem, majd zsírtalanítottam.
A festék amivel fújtam Lechler 2K-s ezüst metál!
1. kép - edző
2. kép - festék
3. kép - ledörzsizett váltógomb kupak
4. kép - lefújt váltógomb kupak
UPDATE: 2012.06.08.:
5-6. kép - felszerelt váltógomb kupak






Egy, vagy két hónappal ez előtt megvettük Szabeee kollégával ezt a polír cuccot, mivel elég sok jót hallottunk és láttunk róla. Itthon szemezgettünk vele, majd eljött az idő, hogy használni nagyban. Elsőre nem sikerült elvárásaim szerint, de amikor újra nekiálltunk, nyúlott a szám rendesen.. Öröm volt nézni, ahogy a karcok távoznak a lakkból. Igaz, nem egy óra, de nem is csak egy nap ment el rá, de mondhatom hogy nagyonis elégedett vagyok. Hiszen 20 éves lakktól mit várhat az ember? Na de nem tépem a számat, inkább jöjjenek valami képek..
1-3 polír előtt, 4. egy polírozott rész a tetőn, 5-7. polír után







Sajnos megadta magát a feszítőgörgő és a hosszbordásszíj is! :(( Szerencse a szerencsétlenségbe ,hogy az autószerelőmtől nem messze történt! :)) Anyag költség: 35.-e.
Ma sikeresen ki lett cserélve a váltóba az olaj. Tutela ZC75Synth (3100.-/liter)
Középdob lyukas volt.
Leömlőn 1 pici lyuk, középdob kuka, hátsó dob repedt + közép és hátsó dob csatlakozásnál is kifújt.
Új dob 6500 : http://www.paragikipufogo.hu/
felrakás 3000



