Blog
Egy utolsó hibája maradt eddig az autónak, mégpedig a klíma. Állítólag elveszti a nyomást a rendszer, így nem is volt feltöltve.
Ma beálltam a műhelybe és a kollégára bíztam az autót, cirka egy óra múlva készen volt! 16 bar-on 45 percet nyomatta, de nem esett a nyomás egy tizedet sem. Feltételezhetően akkor nem is fog. Mindenesetre színezett olaj ment bele, és tesztelni kell, de bíztató!
Olaszul minden jól hangzik. Még az is, hogy hét szelephézag jó. A múlthéten leadtam az autót olajcserére és szelephézag állítára, én pedig elutaztam.
Nos 340e km-nél egyetlen szívószelep hézagján kellett minimálisat korrigálni, a többi tűrésen belül volt.
Mikor hazahoztam a szervízt egy pollenszűrő cserével megtoldottam, így ez is rendben.
Jó kis gép.
bal első féltengelyem cserés lett, és ha már ott voltam akkor meg lett hegesztve a kipuffogó is..
és komplett első fék csere..tárcsák-betétek (kicsit elfogytak már..)
elfelejtettem beírni akkor de úgy rémlik hogy kb ennyi volt..kb 2 hónapja
Tegnap beállítottam a karburátorokat, a lakótelep nem kis örömére. Az emberek igen érdeklődőek tudnak lenni. Volt minden: munkásoverall, négyórás vákuummérő, CO mérő és fordulatszámmérő, stroboszkóp. Ezeknek mindig jut hely egy rendes karbis Alfa csomagtartójában ;) ! Igen sima lett az alapjárat, 3.0-ás CO, gyári gyújtásbeálltással. Egyedül a karbik úszószintjét nem ellenőriztem, majd legközelebb, meg ha sokat eszik.
Aztán, hogy jó legyen, ma eldurrant a hátsó fékkör csöve a híd alatt. Öröm, bódogság. Még nem tudom, mi lesz így a hétvégi túrával. Holnap meglátjuk.
144.000 km, eljött a gyári alkatrészek cseréje!
-jobb, bal felső lengőkar
- stabilingák
-stabilgumik
-nyomtávrudak
-gömbfejek
Meglepetésre az alsó lengőkarok, még nem lógtak, így az még maradt, várhatóan ősszel újra ránézünk.
+ futóműbeállítás
Ma elkészült a nagy vas!
Komplett nagy szerviz elvégezve.Olaj,vezérlés,vezérműtengely, első rugó csere megvolt.Talán most semmi hibája az autónak,és remélem ez így is marad egy darabig!
166 024km
A tegnapi napon, hosszas honosítási folyamat után MBT-151 frsz-mal lettem ellátva. Sajnos sok volt az utánjárás, mert sokan nem ismerik az érvényben lévő jogszabályokat és olyanokat kérnek, amit nem kérhetnének.
Lassan végéhez ér a munka. Ma is megnéztem, hogy hogy áll a javítás. A motorháztető lecsiszolva, küszöbök lecsiszolva, padló javítva. A rücsizés van hátra és a fújás. Hazahoztam a pajzsot, nemsokára kicserélem az emblémát.
Vasárnap jövünk haza.





Nem kis szenvedés árán sikerült felrakni az első ajtókárpitokat is. Hát nem hiszem, hogy mégegyszer nekikezdek...