Blog
Kb egy hete felkerültek a nyári tappancsok, az autóhoz kapott Alessio felnikre.
Bár képet most nem készítettem, de majd megnézhetitek AlfaCity-n.. :P
Egyelőre marad ez a felni, majd jövőre beújítok vagy felújítok. Majd kiderül.
Előre két Michelin pacsker került, hátra két Pirelli.
A Michelin-eket most vettem.
Illetve nem új hanem használt, számomra új csak.Azok a Goodyear F1-ek amikkel vettem a felnit már igen kopottak voltak helyükre vettem 2db Bridgestone RE 0 50-et.
5-6 milko közötti a mélységük idén még jó lesz, jövőre pedig megpróbálok egy új garnitúrát venni..Hátra fognak kerülni az eddig elöl levő Dunlopok azokon is van még 4mm.
Azért csak fognak , mert hétvégén tervezem az átszerelést, nem hordom gumishoz mióta vennem kellett egy másik patentkészletet a küszöbhöz, illetve tervezem a féknyergek ápolását is, csiszolás, illetve festés formájában.
Az összes felni át lett centírozva, új szelepet kaptak, mivel tavaly egyszer egyszer már utánuk kellett fűjni úgyhogy most minden szép és minden jó..)


A blokk vonalba fúrása kész! Lehet rendelni a csapágyakat...
Mostanában keveset használom az autót, akkor is csak városban rövid távokra. Hétfőn elég meleg volt ahhoz hogy bekapcsoljam a klímát, ekkor vettem észre, hogy a hűtőventilátor nagyon pörög. Teljes fordulaton ment, az első fokozat nem működött.
Hazaérve megnéztem. Az első fokozat reléje kattant, tehát az ellenállás környékén lehet a gond. Olvastam már korábban a fórumon, hogy valakinek volt már ezzel problémája, Nála letört az ellenállás lába. Nos nálam nem ez volt a helyzet. Ránézésre egyben volt, csak kissé megmelegedett. Leégett a felirata, és megrepedt a kerámiabevonat, de az értéke stimmelt.
Van viszont egy hőbiztosíték az ellenállás alatt (szintén ponthegesztve), amelyik szakadt volt. TF=184C van ráírva, tehát nagyon melegnek kellett lennie, hogy kiolvadjon. A nagy meleg okát sajnos nem tudom. Megmértem a motor áramfelvételét mindkét fokozatban: 1 - 9,5A 2 - 13,5A.
Mivel a motor adatait nem tudom, ez a mérés alapvetően nem mondja meg hogy van-e valami gixer. Egy oldalon azt olvastam 312W a teljesítménye, de ezt sokallom.
Minden esetre kicseréltem a hőbiztosítékot, csavarkötéssel rögzítettem és most működik az 1-es fokozat.
Ez volt eddig a legolcsóbb hibajavítás :) Hőbiztosíték 130Ft, csavarok 20Ft.



Nem tervezett kiadás, mivel a régi jó még, de a család egy másik autójában meghalt az akksi, és hát nyilvánvaló, hogy ha veszünk, akkor az Alfába veszünk újat. :-)
Pénteken olcsóbb lett a benzin, így tele is tankoltam szombaton... :)
10,67l-es átlag jött ki.
Az autót, magamat és vezetési szokásaimat figyelembe véve: ez Jó! ;)
05.05. szombat
Ma pihenő napot akartam tartani. De megint szerelés lett. Kisebb perpatvart okoztam itthon. De már unom, hogy nincs egyben a gép és legalább a belsejét rendben akartam... ;)
-Be ajtót még be kellett fejezni:
zaj/rezgés csillapító, üveg csere, zármotort is és zárat is cseréltem, ajtó kárpit fel...
-S végre a zene is rendben dübörög...:)
-+ pár apróság az autó körül


05.04. péntek
-Je ajtó kipakolása, zajcsillapítása, (nem gravírozott) üveg csere
ajtó kárpit felrakás
-középső box szürkére cserélés
-másik fejegység beszerelése
-két utas hangszórók bekábelezése
-ülések fixre beszerelése




