Blog
Úgy néz ki, utoljára tudtunk beletenni R12-t. Már nem elérhető. Most egy régi hűtőből szedtük ki hozzá. Szerencsére volt elég. Remélem, kibírja nyár végéig. Jövőre nem tudom, mi lesz... A költsége ennek is gusztustalanul megugrott... Utálom.
3 éve cseréltem utoljára fűtéscsapot. Akkor azt mondták, másfél-két évet fog bírni ez is. Tovább húzta, de már szivárgott. Mielőtt totál megadta volna magát, cseréltettem. Sokat drágult...
Váltócsere óta és igazából nem tudom, mitől még, a fogyasztás a 8-8,5 l/100 km-ről felment olyan 9,3 l/100 km értékre. Ez durván sok... Nem tudok mit csinálni vele. Hisztis öreg vas.
Csillog-villog a vas. Mi így készülünk a Selénia Rallyra. :)
Közel 2 órás alapos tisztítást követően jelenleg mind a négy felni csillog, ahogy kell. Alkalmazott eszköz+szer a két szép kezemen kívül: savmentes keréktisztító és hiperszuper Wheel Brush/felnitisztító kefe mindkettő az Autoglym-től. Csak ajánlani tudom.

Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.
km: 155.354
Bal első kerékagycsapágy cseréje
Csapágy SKF (VKBA6582 71753815) 103.900Ft
114.500km-nél a jobbos csapágy cserélve
118.100km-nél a balos csapágy cserélve (jó magyar utak)


Első 330-as féktárcsa (Brembo) 21.300Ft/db
Első fékbetét garnitúra(LPR) 9.900Ft
(ennyit bírt a gyári tárcsa+betét)
118.100km

Kicseréltem a középkonzoli (benzin,idő,víz) órák izzóit 6db-ot Poló ; cartárs bejegyzései alapján(köszönet érte innen is) .
A klíma hőfok állító gombom izzója is halott ,ki is bontottam de az izzóig nem jutottam el
:( , az még egy következő menet lesz.........



Kitekert kormánnyal elinduláskor illetve Y-onozáskor, főleg ha szintkülönbség is van, koppanást hallok a (valszeg az első) futóműtől. Mivel nemsokára műszaki következik, elvittem egy szervízbe, ahol van "rázópad" futómű ellenőrzésre. Jól megrángatták , nézegették, de nem találták meg az okot, mindenesetre azt mondták, ez így műszaki kompatibilis. Szóval egyelőre valószínűleg marad így. Aztán majd ha legközelebb Csöri felé járok, megnézetem vele is.