Blog
tökéletesen megadta magát, gomblenyomós, mint anno a Zaporozsecben (igaz nekem abban éppen volt kp zár, és még működött is:-))
A mai napon kicserélődött a bal első lengőkar.
Km óra állás: 99540 Km
Köszönet érte: ::Watz és Társa:: FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA SZERVIZ
Két hónap keresgélés után megtaláltam a látszólag megfelelő gépet, elmentünk, megnéztük, kifizettem, elhoztam.
Irány egy szerelő, lejárt a műszaki.
A szerelő hebegett-habogott és a kezembe nyomott egy listát amik nélkül nincs műszakim és amiket még ki kéne cserélni:
-alsó, felső lengőkarok
-stabpálcák
-vezérlésszett
-gyertyaszett
-hosszbordás szíj
Meg is vettem mindent vittem a szerelőhöz 2nap múlva kész is volt.
Irány a futóműves, mert a kedves szerelő szarul állította be a futóművem. Ezzel a lendülettel le is cseréltem a szerelőt valakire aki ért is hozzá.
Eltelt 2hét jobbos féltengely külső csukló kattog.
Irány Kulcs.
Eltelt megint 1hét ugyan ott a belső csukló.
Következő hónap: olaj olajszűrő, levegő,pollenszűrő csere.
három hete arra gondoltam, most már aztán elég meleg van feltöltetem a klímám, el is mentem fel is töltötték, jött is a hideg én meg örültem :)
Nem sokáig: 5utcát jutottam füstszag az utastérben, füst a motorháztető alól, klíma ki, megállok, géptető föl.
füstöl a kompresszor kuplungja.király.
1 hétnyi szervezés után sikerült szerezni egy másik kompresszort, beszerelték hol máshol is mint kulcson, irány a klímás.
fel is töltötte át is nézte jött is a hideg ( 4fok).
visszaküldött a Pirihez hogy a hűtőventilátor 1-es fokozata nem indul a klímára, az is kész.
És most sincs minden rendben, mert a klíma nyomáskapcsolója (talán az-talán nem) ki be kapcsolja a kompresszort kattog orrba & szájba.
Valami most sem jó de i lehet a hiba és kihez mehetek aki tudja és orvosolná is jelképes összegért ?! :(
Költségek: lengőkarok 52000, stabpálca 5000, vezérlés 23000, gyertya 15000, hosszbordás 5000,szervízdíj 30000, futómű állítás 5000, féltengely csukl. 20000, olajcsere szett 15000,
1.klímatöltés 7500, klímakompresszor 30000, 2.klímatöltés 10300, relé 3000
Le lett ápolva a belső. Amíg nincs saját ápoló készletem, addig ezzel foglalkozó bőröshöz vittem el a vasat. Kezdetnek megteszi ez is.
Csomag érkezett ma, egészen pontosan egy gyári, de bontott kartámasz. Kicsi tisztításra szorul, de ez legyen a legkevesebb. Mivel magyarbol jött, így a hozzá járó középső boxot nem vállata be a sofőr a vám miatt, így az a kiskunhalasi rokonoknál maradt. Azért majd később ugrom át. De sajnos az alu tartókonzol is gyanús abban maradt, így beépíteni sem tudom :( folyt köv...
2011.06.25. - infó jött, a tartókonzol a műanyag boxba van integrálva gyárilag, szóval kell az a kitérő a rokonhoz Kiskunhalasra :)
Ma csak annyi szerepe volt az Alfának,hogy kivettem a csomagtartóból a bicikliket, majd a nap végén visszahelyeztem. A köztes időben tekertünk egy jót :)
Szőlődombok között kanyarogtunk egészen Boborjánig,ahol megtekintettük Liszt Ferenc szülőházát :) Igazából Doborján de ez jobban tetszik :))
Visszafelé jót kajáltunk Sopronban és ha már ott voltunk,megnéztük a várost :)))
bal 1 lengőkar,jobb féltengely gumiharang, kipuffogó vissza helyezése
Ismet beneztem a mesterhez Várpalotára. Azt hittem a kormanyművemnek van baja de csak egy gombcsuklo meg egy kutyacsont. Semmi mas. Az auto at lett nezve, nem szeretnem ugy eladni hogy barmi baj van vele. De lehet hogy megmarad meg par evig mert nem nagyon kapkodnak erte. Muszakilag meg nagyon egyben van. Remelem igy is marad.... A szerviz szinvonala ismet hozta a szokott minősegeg. Gyors es tokeletes.
Mától hivatalosan is a miénk a Bordó.
Sikerült átíratni a forgalmit Rich nevére.