Blog
Ismet beneztem a mesterhez Várpalotára. Azt hittem a kormanyművemnek van baja de csak egy gombcsuklo meg egy kutyacsont. Semmi mas. Az auto at lett nezve, nem szeretnem ugy eladni hogy barmi baj van vele. De lehet hogy megmarad meg par evig mert nem nagyon kapkodnak erte. Muszakilag meg nagyon egyben van. Remelem igy is marad.... A szerviz szinvonala ismet hozta a szokott minősegeg. Gyors es tokeletes.

Mától hivatalosan is a miénk a Bordó.
Sikerült átíratni a forgalmit Rich nevére.
Tetőkárpit lóg, leszedem egészet, újra alkotom.
S nem Pattex-el hanem hőálló kárpitragasztóval.
Épp elakadtam, nem tudom visszapillantót és környékét hogy kell tovább bontani, s nem flexxel...




- Első gólyalábak felújítása (MONROE)
- Hátsó gátlók felújítása 30%-os keményítéssel (SACHS)
Köszönet a gyors, korrekt, precíz munkáért a RAJ-lengéscsillapítónak.




A régi légszűrő már tisztítás után is csak halványan emlékeztetett az eredeti színére annyira el volt tömődve kosszal, cseréltem hát.
A közel jövőben esedékes lesz a futómű következő fejezete, cserés lesz a hátsó dob és még pár apróság. Bővebben később.



Nemrég arra lettem figyelmes az Adok-veszekben, hogy linzenbold cartárs árulja az Alfissimo régi fekete-fehér számait. Kicsit jobban körülnéztem nála és kiderült, hogy pár színes magazin is hiányzik a gyűjteményemből, ami neki megvan. És.. hogy egy 156-osról szóló könyvtől is megválna (amit anno láttam már a Vatera-n, csak lecsúsztam róla..). Így hát gyorsan felkerestem, nem sokkal később meg is egyeztünk és ma (0622) már meg is érkezett a tegnap reggel postázott csomag. Köszönöm a lehetőséget.
[Költségeim: 4(+1)db fekete-fehér Alfissimo, 3db színes Alfissimo, 156-os könyv +posta]








A vezeték csere után annyi változott, hogy néha már mindkét tolatólámpa világított, akkor is, mikor nem kellett volna. :)
Jellemzően, mikor meleg volt már a motor és rükit kapcsoltam, akkor onnantól kezdve világítottak a tolatólámpák, ha volt gyújtás, függetlenül attól, h rükiben volt-e a váltó vagy nem. :)
Így hát lecseréltem a kapcsolót is, most már rendben van. :)
A jobbos tolatólámpám nem világított, a balos meg néha akkor is, amikor nem kellett volna. :)
Az gyorsan kiderült, hogy nem az izzó a ludas, így maradt a szokásos kábelcsere. Természetesen a gégecsőben el volt törve a kábel.
Az autó kézi mosása után figyeltem fel rá, hogy az autó gumi alkatrészei elég kopott, elfáradt állapotban vannak.
Nincs is jobb megoldás erre, mint apám titkos műhelye ahol - mint kiderült - tényleg kincseket találni.
Rejtett zugokból előhalászott nekem egy doboz spéci szilikon zsírt, átlátszót.
Gondoltam kiszúrok az öreggel, csak annyit mondtam, hogy ez nem rossz, de lehetne jobb.
Nincs ilyened feketében? :)
Ő nem esett kétségbe mert 1 percen belül a kezemben volt a titkos gyógyír, amitől persze leesett az állam. :)
Egy kis doboz fekete szilikon zsír, jobbat nem is kívánhattam volna pláne ilyen jutányos áron mert csak kérni kellett. :P
A képek szerintem magukért beszélnek.
Apának ment a hála és meglepetés madártej. :)


Mivel a hátsó kerékcsapágy csere után nem szűnt meg minden hang, ezért elvittem egy futómá vizsgálatra.
Eredmény: futómű rendben, első fékek rendben, hátsó fékek viszont gyengébbek a kelleténél (üzemi és kézi egyaránt).
A hang forrása pedig elvileg főként a JE gumi, mivel fűrészfogasra van kopva. Utána gondoltam, és bizony rájöttem, hogy a két előző szezont hátul futották ezek a gumik (tavaly elfelejtetetm megcserélni) és ez betett nekik.
2
577
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV