Blog

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2011-06-28

Megérkezett... :-)
Majd tolok fel több képet. Elsők (alsó, felső)
2 péz a posta.

>> SzervizNaTo // Alfa 155 2.0 V6 turbo // 2011-06-27

Tegnap cserélgettem téli/nyári kerekeket, hogy lássam melyik kerékkel van v égülis a bibi. Nem volt egyértelmű. Az viszont egyértelműen látszott, hogy az egyik gumimban van egy szép nagy reizer csavar! Na ezt ma reggel gumisnál befoltoztuk. plusz kicentíroztattam a kerekeket, mindegyik jó, csak az egyik guminál van némi torzulás, ütés. Azzal sokat kezdeni nem lehet. Kiderült továbbá, hogy a kis 5mm-es nyomtávszélesítők miatt nem tud központosítani a gyűrű középen, nem fekszik fel teljesen. Ezeket kivettük, és máris simábban fut a gép. Még mindig nem tökéletes, de ez már valszeg a gumi ütése lesz.

>> SzervizFerko // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-06-22

2011.06.22-én cserélni kellett a hátsó lengéscsillapítókat, mert egy év alatt kimentek. A bal oldalon 6%-ot mértek, míg a jobb oldalon 13%-ot. Garanciában a Monroe kicserélte. remélem azért most több, mint egy évet ki fog bírni.
Egyúttal az autó átesett az olajcserén is, meg ami még ezzel jár.

km: 138.437

>> SzervizALFI156 // Alfa 156 1.9m-jet // 2011-06-28

2011.06.27.A kocsiba 190.412km.van.Ma meg lett ejtve a szervíz.Olaj,olajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,üzemanyagszűrő 24.000HUF Hátsó kerékcsapágy (jobb hátsó) 17.000HUF.Beszerzés:Erhard A munkadíj 10.000HUF

>> EseményVik.. + Rich // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2011-06-27

Bordó első találkozója a XII. Selénia Rallyra vezetett, Veszprémbe.

A jó hangulatú programon, kellemes társaságban, jó időben igazán jól éreztük magunkat.

Az autó nagyon jól vizsgázott, mi pedig jól szerepeltünk, mivel a harmadik helyre sikerült befutnunk. :)

Köszönet a szervezőknek a találkozóért, és a Edinek meg Annának a társaságért :)

 
>> EgyébBckk // Alfa 156 Sportwagon 2,4JTD // 2011-06-25

szombaton be szerettem volna allitatni a lampaimat, sajnos sikertelen volt a kiserlet. A jobb elsot sajnos nem lehet, rossz a lampaallito fel / le iranyba.
Cseret igenyel, remelem megoldom minel hamarabb.

>> SzervizJampi // Alfa 156 1.6 TS // 2011-06-27

A múlt héten kicseréltem az oldalsó szélvédők alatt lévő gumicsíkokat, aztán ismét megörvendeztetett a légzsák kontroll lámpa. Az autóvillamossági szerelőt ismét meglátogattam. Minden ok, kontakthiba volt.

 
>> Tuning és extraKareszka1984 // Alfa 147 1.6TS, megnövelt Progression :) // 2011-06-26

Tegnap sikeresen áthoztam a vámon a kartámasz következő elemét, a közőpső műanyag boxot Kiskunhalasról. Megnyugodtam, mert a tartókonzol benne volt :) Valamint aminek még külön örültem, hogy a hátsó fúvóka szellőzőjárata is bennevan, egyedül maga a fúvóka rostélya hiányzik, de az valahogy tutira átpattintható a már meglévőből. Elég koszos, szutykos, de úgy vagyok vele, hogy nincs az a kosz, amit ne lehetne eltávolítani, szóval emiatt nem vagyok kétségbe esve. Következő lépésként megfelelő csavarokat kell vadásznom, valamint kiszerelni a már bentlévő boxot...ha nincsenek ott a kartámasz felfüggesztési pontja hát tökön döföm magam :) folyt. köv.

Ma este hazafelé utolértem valami tunyinygolt golf 3 félét. Hát mondom, ez sima ügy lesz. Körforgalom kijárat után egyből balra mellé, gáz, halad, erre a kis piszok is gázt adott, na de azért én mégiscsak egy Alfával voltam. Úgy 170-180 ig egész jól jött utánam, aztán egyre kisebbek lettek a lámpái a tükörben. Ehette a penész, hogy csak a hátsóm nézhette, na de nehogy már egy 3-as golf féleség visszaelőz.....? :D

 
>> EgyébGábor79 // Alfa 156 1.8 TS SW // 2011-06-26

Mivel tetszik az új szőnyeg piros-fekete színösszeállítása, illetve a minap láttam (és vezettem :-)) egy 159-et piros varrássos Ti kormánnyal, így úgy döntöttem, hogy legyen az én kormányom is ilyen: fekete bőr piros varrással. De akkor már ne csak a kormány, hanem a váltógomb is, valamint a váltószoknya, illetve a kéziféknél lévő bőr rész is.
A dolognak már utánajártam, beszéltem is Miskolcon egy fazonnal, aki majd megcsinálja. Egyelőre csak néhány képet készítettem a kormány jelenlegi állapotáról, ezt viszont nagyon fontosnak tartottam, mert már látom magamelőtt azt a potenciális vevőt, aki majd néhány év múlva jelentkezik az eladósorba kerülő autómra, és azt mondja, hogy "biztosan azért lett újrabőrözve, mert le volt kopva az eredeti... meg hogy ne látszódjon mennyi km van az autóba és az óra is biztosan vissza van tekerve". A gyári kormány kiválló állapotban van, óra nincs visszatekerve, jelenlegi állás szerint 84.550km... hiszi vagy sem :-P :-)